פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי יחס מזלזל וחיוב שלא לצורך נושא התלונה:
קרואר הנרי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/9 התקשרתי לשירות שליחויות על מנת לקבל שירות למכשיר שברשותי .נאמר לי שהשירות יהיה רק למחרת ובאם אני רוצה שירות מהיר עלי לגשת למרכז שירות קרוב (רגבה).מכיוון שהמכשיר משמש אותי לעבודתי נסעתי במיוחד למרכז שירות ושמתי את המכשיר בתיקון.כשיצאתי ממרכז השירות יצרתי קשר עם שירות השליחויות וביטלתי את השליחות.
לאחר שלושה ימים בתאריך 7/9 ניגשתי למרכז שירות ברגבה וזאת לאחר שקיבלתי הודעה למכשיר החליפי שהמכשיר הגיע מתיקון לאחר שהגעתי לנציגה הנציגה חיפשה את המכשיר במשך מספר דקות וחזרה והודיעה לי שהמכשיר לא במרכז שירות ושאיצור קשר ביום ראשון עם כוכבית 122 ואבדוק לגבי המכשיר.
ביום ראשון יצרתי קשר ונאמר לי שהמכשיר יגיע ביום שני בבוקר לכל המאוחר לרגבה .
ניגשתי למרכז שירות ברגבה וגם שם המכשיר לא נמצא לאחר שדרשתי לשוחח עם מנהל ניגש אלי נציג שבדש בגדו היה רשום אחראי צוות והודיע לנציגה שתיצור קשר עם המרכז שלהם בנתניה ותבדוק היכן המכשיר ולאחר מכן לקח את הרגליים ונעלם מהמקום. לאחר כמעט שעה של המתנה למענה נמאס לי והודעתי לנציגה שזה חוצפה שלא עונים לה במשך שעה ארוכה שבה אני ממתין בסבלנות.
הנציגה אמנם התנצלהאבל הודעתי לה שאני עוזב את המקום מכיוון שעליי ללכת להתארגן לעבודתי וביקשתי שיצרו עימי קשר לגבי המכשיר .
יצרתי קשר עם אשת קשר מהארגון שבו אני עובד ולאחר בירור עימה מול סלקום נודע לי שהמכשיר אבד ושהעניין הועבר לקב"ט סלקום לטיפולו.
לאחר כשובעיים המכשיר נמצא ומאז חיכיתי למעלה מחודש שהמכשיר יגיע אליי עם שליח.יש לציין שגם כשכבר נקבע לי שליח הדבר לא בוצא מספר פעמים ולבסוף כשהשליח שנקבע לי בין השעות עשר בבוקר לשתיים בצהריים הגיע הוא הגיע בשעה שש בערב דבר שגרם לי לבטל עיסוקים אחרים ולהיות בהמתנה בבית לשליח על מנת לקבל את המכשיר האבוד מתיקון.כמו כן יש לציין שבשבוע האחרון לפני קבלת המכשיר קיבלתי הודעות למכשיר שמודיעות לי שיש לי עד התאריך 12/10 להחזיר את המכשיר החליפי אחרת אחויב בעלות המכשיר.
את המכשיר המתוקן קיבלתי כאמור בתאריך 11/10 בשעה שש בערב מהשליח ונתתי לו את המכשיר החליפי ביחד עם השקית המטען והפתק של סלקום .
למחרת קיבלתי הודעה נוספת שאומרת לי שלא החזרתי את המכשיר ואז יצרתי קשר עם מוקש שירות הלקוחות והנציגה אמרה לי ששכחו לסגור לי את הקריאה והיא מטפלת בזה וסוגרת את הפנייה .
למרות זאת בחשבונית האחרונה שקיבלתי לפני מספר ימים ראיתי חיוב על המכשיר החליפי וכשיצרתי קשר עם מוקד שירות הלקוחות נאמר לי שלא החזרתי את המכשיר החליפי . יצרתי קשר עם אשת הקשר בארגון שלי ובשיחה עם סלקום נאמר לה שאני מחזיק במכשיר החליפי . למרות שביקשתי ממנה שתוידע לסלקום לבדוק מול השליח עדיין לא קיבלתי תשובה ממנה או מסלקום.
בזבוז זמן וגם כספי סוג הנזק :
פיצוי בהתאם וגם זיכוי החשבון עבור המכפי שלא נמצא אצליכישר החלי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה