פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול השירות וגביית כסף בכל מקרה נושא התלונה:
וידרה ליהי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
פנה אלי נציג של סלקום העונה לשם דניאל או פאבל (עברות של השם) שזמין בטלפון 0528734055 והציע לי לעבור מפלאפון לסלקום, תיאמתי איתו פגישה לתאריך הנ"ל בשעה 8 בערב ובפגישה קבענו על חבילה מסוימת הכוללת דמי מנוי חודשיים ובנק דקות מסוים ובנוסף אקבל החזרים על המכשיר הקיים שלי בחברת פלאפון ושאת גובה ההחזר אדע רק עוד כמה ימים ושכדי לדעת את גובה ההחזר הוא "חייב" להכניס אותי למערכת של סלקום ולכן הוא צריך כרטיס אשראי ופרטים מזהים, ולכן שאלתי אותו במפורש שאם ארצה לבטל אזוכה בכל הכסף והוא אמר שעל פי חוק אם אבטל תוך שבועיים את העסקה לא אחויב בשקל אחד.
אחרי 2 3 ימי נעניתי שלא אקבל זיכוי רב על המכשיר ולכן ביקשתי ממנו לבטל את העסקה. להפתעתי הרבה בחיוב של החודש העוקב של כרטיס האשראי סלקום גבו ממני 200 ש"ח והתקשרתי בשנית אליו וגם אל שרות הלקוחות במטרה שיזכו אותי ושיפסיקו לגבות ממני כסף, נעניתי גם על ידיו וגם על ידי שירות הלקוחות שהזיכוי כבר יופיע בחודש הקרוב.
התקשרתי לחברת האשראי ונאמר לי שבמקום זיכוי ממתין לי חיוב (כמובן) של 200 שקלים נוספים אמרתי לנציגה לחסום את האשראי שלי לסלקום ונעניתי שלא יאשרו את ההעברה הנוספת של 200 השקלים אלא שהכרטיס יחסם לסלקום.
בנוסף אציין שאפשר לראות בחשבוניות שנשלחות לי שלא בוצע שימוש בקו אפס שיחות.
כספי סוג הנזק :
לבטל את ההתקשרות ובנוסף החזרת הכסף שנגבה ממני לא כדין כ 200 שקלים. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה