פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרז עבור סלולרי שנגנב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי ביטוח על אבדן וכאשר נגנב המכשיר לפני זמן רב חוייבתי ב-1100 ש"ח
לפני כחצי שנה נגנב הסלולר. לאחר התשה טלפונית שאין להם סמסונג 2 והצעות שונות לשדרוג לסמסונג 3 וכד החלטתי לעבור לחברה אחרת ומיד היה להם סמסונג 2 .מחיר החיוב שרצו במקרה של ביטוח היה קרוב ל-2000 ש"ח לכשיר לא חדש אלא מחודש למרות בטוח אבדן.המחיר של סמסונג 2 חדש שהוא מחיר של מכשיר חדש בחנויות היה בסביבות המחיר שדרשו מכיון ויצאו כבר דגמים מתקדמים יותר .אחרי החלטתי לעבור לחברה" לא בקשו כבר את המחיר של 2000 ש"ח שהוא היה סיבת רצוני לעבור והציעו לי את כל העולם כמעט" חוייבתי במחיר המלא ועד היום למרות תזכורות רבות והבטחות שיבדדקו הקלטות ויחזרו אלי ויזכו אותי ועוד הבטחות רבות לא חזרו אלי לא עם זיכוי ולא עם כל תשובה אחרת .
בנוסף נתנו לי מכשיר מחודש עם תקלות שמספר פעמים ניסו לתקנו עד שטכנאי שבא אלי ולא הצליח לתקן נתן לי מכשיר עובד אחר הייתי ללא סלולר דבר שפגע בניהול משרדי שעות ארוכות של המתנות הבטחות שוא שליחים ועוד
הספור ארוך ומורכב ומתסכל הרבה יותר !!
סלקום גובה עבור ביטוח אבדן ובעת הארוע לבקש מחיר כמעט מלא שלעניות דעתי מביא להם רווח לעומת מחיר הקניה שלהם כחברה גדולה כך לא מבטחים גם המחיר ההשתתפות של 1100 שלקחו הוא מוגזם למי שמבוטח.
כל מטרת הביטוח בכל הענפים הוא במחיר ביטוח סביר של השתתפות עצמית לאפשר לכל אזרח לבטח את רכושו
כל הנימוקים גם יחד סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה