פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה במכשיר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ שלושה חודשים רכשתי מכשיר סלולרי מחברת סלקום בעפולה ומאז התחילו בעיות במכשיר ,בעיות קליטה וכל הזמן יש ניתוקים והלכתי מספר פעמים אל מרכז השרות על מנת לתקנו ובכל פעם החליפו את המכשיר אך הבעיה נשארה
אנא עיזרו לי לטפל בבעיה
תודה הדס
החלפת סוג המכשיר או כל פתרון שיעזור פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור - שם ותפקיד:
פנייתה של הגב' סרוסי התקבלה בחברתנו, אנו מזמינים אותה ליצור עימנו קשר באמצעות פקס 09-8607921. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. תגובה:
פנייתה של הגב' סרוסי התקבלה בחברתנו, אנו מזמינים אותה ליצור עימנו קשר באמצעות פקס 09-8607921. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה