פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב למרות שאני לא לקוחה שלהם נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב אני לקוחה של חברת הוט מובייל לפני כחודשים פנה אלי סוכן סלקום והציע לי חבילות של סלקום עקב תקלות מרבות בחברת הוט שקלתי את ההצעה בחיוב לאחר דין ודברים שנמשך כחודש הלכתי למרכז שרות של סלקום על מנת לקחת את כרטסי הסים תוך כדי שהסוכן מבטיח לי שלא יחיבו אותי עד רגע הניוד בפועל לא בוצע ניוד מסיבות אלו ואחרות והענין נשכח ממני להפתעתי קיבלתי היום חשבונית על סך 196 שח על ניוד שלא בוצע כלל כשפניתי לשרות הלקוחת שלהם עם השיבו שיבדקו את הענין ויחזרו אלי למרות שהנציג ראה מפורשת שלא בוצע ניוד , עקב הדברים המ״ל אני דורשת שסלקום תשיב לי את כספי ללא דחוי וכן לא תחייב אותי בנוסף כשאני לא לקוחה שלה ולאור הדברים גם בעתיד אני לא יהיה לקוחה שלהם
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה