פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות ממידע וחיוב על פי הסכם שלא היה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד

לפני כמה חודשים נכנסתי למסלול מסוים ע"י סוכן של סלקום ועל כך שילמתי לו 500 ש"ח טבין ותקילין (כתשלום ראשוני על עצם הכניסה למסלול).
הסוכן אמר שהמסלול (שהסתבר אח"כ שהוא מסלול של החברה לישראל או משהו כזה) כולל סכום מסוים של דקות ושל הודעות ושל 20 ג'יגה גלישה (זה החלק החשוב) בתשלום של 78 ש"ח לחודש. בחודש שעבר השתמשתי בכמות שאינה רגילה מבחינתי באינטרנט וסתם לשם ההתעניינות התקשרתי בכדי לברר בכמה ג'יגה השתמשתי כשדי ברור לי שלא עברתי את הכמות שאותה אני אמור לקבל. באותה שיחת טלפון נאמר לי שהחריגה שלי הגיעה לסכום ענקי של משהו בסביבות מעל 500 ש"ח. אמרתי לפקיד כי זה לא יתכן כיוון שבמסלול שלי יש לי 20 ג'יגה גלישה וברור שלא הגעתי אליה. הפקיד אמר לי שמתברר שאני רשום במסלול מס' 1 (פקיד אחר אמר לי בתקופה שלאחר מכן שזה מסלול מס' 3) שבו יש לי רק 1 ג'יגה גלישה ולכן חויבתי על הגלישה שמעבר לכך. התקשרתי לסוכן שהכניס אותי למסלול והוא אמר שזה לא יתכן והוא אף התקשר לסלקום והזדהה בשמי בכדי לברר את העניין ולהסביר להם שנעשתה טעות. הוא חזר אלי ואמר שאכן היתה טעות ושהם לא עדכנו את המסלול הנכון כשנכנסתי לתוכנית. הוא אף הוסיף שהוא התווכח איתם ושהם אישרו לתת לי 200 ש"ח החזר ב4 חודשים. אמרתי לו שאני לא מוכן לוותר ואני לא מוכן לשלם על הטעות שלהם שהם לא עדכנו את המסלול הנכון. לאחר זמן מה התקשרתי לסלקום ושוחחתי עם אחראית שירות לקוחות בשם סילביה (או שם דומה) רק שהשיחה נותקה באמצע והיא לא חזרה אלי. לאחר זמן מה ביום שישי התקשרתי שוב לסלקום ושוחחתי שוב עם אחראית אחרת שכל מה שהיה לה לומר זה ש"אין מה לעשות" בעניין ושזו טעות שלי שלא בדקתי את המסלול (ולא גיליתי שסלקום עשו טעות!) ושמבחינתה העניין סגור ושאין מה להוסיף וזאת על אף שביקשתי שתברר עם הסוכן שאכן קרתה טעות לסלקום ושלא היתה לי שום סיבה לבדוק את האם סלקום עשו טעות כיוון שכל חודש ירד לי 78 ש"ח מהחשבון וזה בדיוק כפי שסוכם עם הסוכן (נשמע לי טיפשי להתקשר לסלקום ולומר "תקשיבו, יורד לי 78 שח כל חודש כפי שאמר לי הסוכן אולי בכל זאת יש לכם טעות היכן שהוא במסלול") אך היא לא היתה מוכנה להקשיב ורק אמרה שאין לה מה להתקשר לסוכן ושמבחינתה העניין סגור. כיוון שהשיחה איתה התקיימה ביום שישי היא אמרה שהם עומדים לסגור את הסניף ושהיא תדאג לחזור אלי ביום ראשון למרות שכבר אין מה להוסיף ולשוחח על כך. היא כמובן לא חזרה אלי ביום ראשון. לאחר מכן התקשרתי שוב לסלקום ושם ענה לי פקיד חביב בשם דורון שאמר לי שהוא מעוניין לבדוק את הדברים לעומק ואף לקח את מספר הסוכן שהכניס אותי למסלול. לאחר כמה זמן דורון חזר אלי ואמר שהוא בירר את העניין עם האחראים עליו ושאין מה לעשות על אף שהטעות היתה של סלקום (וזאת בלי להתקשר לסוכן על אף שהוא לקח ממני את המספר שלו). הוא טען שכיוון שאני טוען שהייתי צריך להיות במסלול 5 אז אני צריך לשלם את ההפרש כל חודש כיוון שמסלול 5 עולה בסביבות ה120 או 140 ש"ח (כך שעם ההחזרים אכן הייתי משלם רק 78 ש"ח) אמרתי לו שאין לי מה לשלם את ההפרשים כיוון שברור שאם הסוכן היה אומר לי שהמסלול עולה 120-140 שח ברור שלא הייתי משלם על המסלול 500 שח ולא הייתי נכנס אליו בכלל . מבחינתי, ירד לי כל חודש 78 ש"ח כמו שסוכם עם הסוכן ולכן לא היתה לי שום סיבה להתקשר ולברר האם סלקום אכן הכניסו אותי למסלול. בנוסף, התברר שהוא טען שהוא מחזיק בידו תעודה שלי שאני עובד באותה חברה שבה היה המסלול (נראה לי החברה לישראל או כי"ל או משהו כזה) אמרתי לו שזה חמור ושלענ"ד זה גובל בפלילי כיוון שאני עובד בכלל כמורה כך שהתעודה שבידו מזויפת!!! ושאני מוכן להוכיח שאני עובד כבר כ6 שנים בהוראה (יש לי אישור על כך ממשרד החינוך) חוץ מזה, לא היה שום טופס שבו חתמתי על המסלול! (ואני באמת לא מבין איך סלקום הכניסו אותי למסלול מסוים בלי חתימה שלי על אף דף נייר שקשור למסלול). בנוסף, טענתי שלא קיבלתי מסלקום שום חשבונית עד היום לגבי התשלום וכל המידע שהיה לי על כך שאני משלם 78 ש"ח היה בגלל שעיינתי בהורדות שלי בישרכרט דרך האינטרנט ולא דרך שום חשבונית. הוא טען שהם כן שולחים לי חשבונית אם אינני טועה לרחוב חניתה בחיפה. אמרתי לו שמעולם לא גרתי בחיפה ואין לי מושג למי הם שולחים את החשבונית שלי ושזה עוד יותר אמור להדליק אצלו נורה אדומה שמישהו השתמש בשמי ללא שום ידיעתי. הוא העביר אותי למנהלת אחרת שגם היא שמעה את הסיפור ואמרה שפשוט אין מה לעשות ואני צריך לשלם וזאת על אף שאמרתי לה שהתעודה שבידה מזויפת ושלענ"ד זה גובל בפלילי. היא אמרה שמבחינתה יש לה תעודה שאני משרת באותה חברה ולא מעניין אותה האם הסוכן של סלקום זייף את התעודה.
הטענות שלי הן כדלהלן:
1) איך אף אחד לא היה מוכן להתקשר לסוכן שלהם!! ולברר כיצד קרתה הטעות שלו מולם בעדכון המסלול??
2) איך סלקום הכניסו אותי למסלול שלפי מה שהבנתי מהם שמור רק! לעובדי חברה מסוימת בלי שחתמתי על אף דף נייר??
3) איך אחרי שטענתי שהתעודה מזויפת (ואני מבין את המשמעות של הטענה הזו שלי) ושלמיטב הבנתי אם מישהו אכן זייף תעודה כזו בשמי זו עברה פלילית אף אחד לא היה מוכן לבדוק מול הסוכן כיצד הגיעה התעודה הזו לידי סלקום ומי הוא זה שזייף את התעודה.
4) איך לאחר שהתברר שמישהו אחר מקבל את החשבונית לכתובת שאין לי שום קשר אליה זה לא הדליק נורה אדומה (בתוספת הטענה שהתעודה מזויפת) בכדי לבדוק אולי מישהו באמת זייף מסמכים בכדי להרוויח 500 שח או חלק מזה לכיסו?

ברצוני להעיר שאת רוב השיחות הקלטתי כך שיש בידי להוכיח את אמיתות דברי.

אשמח לקבל תשובה בהקדם.

בתודה מראש

שלומי
כספי סוג הנזק :
החזר ההפרש בין התשלום החודשי שלי לבין מה שחוייבתי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה