פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשיר נושא התלונה:
קסוס רונית קסוס שם/כינוי:
‏יום שישי ‏16 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים ויצמן כפר סבא כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי עם מכשיר תקול ומסרתי אותו לתיקון וקבלתי מכשיר חלופי , הגעתי לאסוף אותו כשהודעתם לי שהוא תקין, בהגיעי הביתה הטלפון עדין היה תקול ובחברתכם איבדו לי את הכרטיס ,
במוקד ישבה ילדה שמכירה אותי ואת משפחתי ואת העובדה שאני אב שקול ובחרה להציע פיצוי של זוג כרטיסים מה שהעליב אותי מעבר להרגשה הרעה וחוסר המקצועיות ובנוסף הטלפון עדין לא תוקן.
חזרתי מיד אל מוקד התיקונים שלכם ,
חשוב לי לציין שהמכשיר המדובר עדין משולם על ידי ולכן הוסבר לי שכל עוד אני משלם עליו הוא מבוטח , כשהגעתי שוב עם המכשיר נאמר לי שלא ניתן לתקנו אך אוכל להחליפו למכשיר חדש בעלות של 1600 שח....
בסיכומם של דברים ברשותי עדין מכשיר לא תקין כאשר אין באפשרותי לקבל ולהוציא הודעות ולעשות בו את השימוש שלשמו הוא יועד, חשוב לי לציין שמעבר להיותי אב שקול וחשוב לי להיות מעודכן כל זמן נתון עם ילדיי ולכך משמש אותי הנייד בנוסף לאחר שני ארועי לב חשוב לי להיות זמין ,בהעדר פיצוי הולם עבור הכרטיס שעבד שכאמור מחירו נמדד בחומר שנשמר בו ובמידע החשוב ושרות מבזה ובסופו של דבר גם המכשיר לא תוקן, והאחריות המוטלת עליכם לתחזק את המכשירים שלכם שאתם מוכרים .
מזה שנים שאני מחזיק מספר מכשירים , לאחרונה ביתי עברה לחברת סלולר אחרת בשל חוסר שביעות רצון משרות גרוע ומעלויות לא הגיוניות.
אין שום סיבה שתאלצו אותי לרכוש מכשיר נוסף , וכששאלתי על האפשרות לשדרג במקום לשלם את הסכום שנותר נאמר לי בפרוש שאאלץ לשלם על שני המכשירים וגם אם אחליט להפסיק להשתמש במכשיר בשל היותו תקול עדין אשלם, אבל לתקן אותו מצידכם זה לא בא בחשבון.
אין ספק שהדבר הנכון ביותר לעשות הוא לעבור לחברת סלולר אחרת ומאחר שיש מספר מכשירים ברשותי אעביר את כולם .
מיותר לציין שאין באשפשרותי לשלם 1600 שקלים בכדי לרכוש מכשיר נוסף כביכול זהה לזה ותקין ואני בטוח שעליכם לתקנו ויתרה על כך למצוא פיצוי הולם ולא מבייש עבור הכרטיס שאיבדתם .
עוגמת נפש נזק כספי עלבון ו סוג הנזק :
תיקון המכשיר ופיצוי משמעותי ונכון עבור כרטיס שעבד פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה