פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת בעלות ושירות לקוחות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני בעל עסק בשלבי עלייה לארץ. ביקשתי מחבר שלי לפתוח לנו קווים ניידים ונייחים לעסק. הוא ניסה לפתוח על שם החברה, אבל רק נתנו לו לפתוח על ת.ז. הוא ניסה עם הדרכון שלי אבל לא נתנו לו. ואז עקב תקלה המערכת לא נתנה לו אפשרות לפתוח קווים חדשים, כי לא מחקו חוב שלו לשעבר. ואז הציע לו הסוכן לפתוח בנתיים על ת.ז. של אשתו. האבסורד שקרה הוא, שפתחו את החשבון על שם החברה עם ת.ז. של אשת החבר שלי.
אחרי כחודש ביקשתי לעדכן כמה דברים ולהעביר בעלות, אבל אי אפשר מבלי שאשתו של חברי תבא איתי לסניף. היא גרה בבית שמש, ואני בירושלים. וגם עכשיו השם של החשבון הוא על שם החברה ות.ז. של אשתו, ולא מופיע בת.ז. שלה השם של החברה.
ביקשתי לקבל לפחות יפוי כח אבל לא נותנים לי כי אין לי ת.ז.
יש לציין שפתיחת החשבון נעשתה מבלי לראות אותה ומבלי להראות לחברה את הת.ז. שלה.

אני תקוע מבלי יכולת לשנות שום דבר בחשבון, ואני בעצם הבעלים של החברה.

ממש שירות על הפנים.
להעביר בעלות אלי בתור בעלים של החברה, פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה