פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טלפוני מחפיר בכל המחלקות - זמן המתנה בלתי סביר נושא התלונה:
רוזנצויג פלורט (פירחה) שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
תשמעו סיפור - אני רוצה את המוקד הפיננסי *147.
אחרי שאני עוברת כמה מדורי גיהנום וזיהויים, סוף סוף מבקשים ממני
את מספר כרטיס האשראי - ואז תוקף כרטיס האשראי..... ואז מודיעים לי שהתוקף לא נכון (הוא נכון מאד) וחגיגית מודיעים לי שמעבירים אותי
לנציג שירות. מודיעים לי שאני מספר 1 בתור ושזמן ההמתנה הוא כדקה.
וואא...אין גבול לשמחתי - אבל אז חוזר הקול המוכר כל כך שעקב לחץ
"יוצא דופן" זמן ההמתנה "ארוך מהרגיל" (מכירים את המשפט). אחרי
כ-20 דקות, שבהם מציעים לי ללחוץ על הספרה 1 על מנת שיחזרו אלי, אני נכנעת וסוגרת.
אחרי כשעה הפלא ופלא - מתקשרים אלי חזרה ואוטומט מודיע שלי שזו שיחה חוזרת - יופי אני מחכה.....ומחכה......ומחכה......ואז שוב מודיעים
לי שעקב לחץ בלתי רגיל זמן ההמתנה "ארוך מהרגיל".
אם יש משהו שמסוגל להוציא אותי מהאיזון הנפשי זהו השירות של סלקום.
כמה באמת אפשר לזלזל באנשים? כמה אפשר לא להתחשב........
אולי כבר עדיף לעבור לחברה בלי שירות כמו גולן תקשורת?... הרי אצלכם ממילא אין אין שירות סביר.
אנחנו במאה ה- 21.... אז נכון שאתם רוצים להרוויח כסף וכנראה גם חוסכים בכוח אדם - אבל יש גבול עד כמה אפשר לזלזל באדם....
כל פנייה לסלקום, בכל נושא הופכת למבצע שכמעט ולא ניתן לביצוע אם
לא סידרת לך כמה שעות עבור זה.
לא פעם אני נסעתי מבת ים, למרכז שלכם בראשון, וזה היה מהיר יותר
מאשר במענה הטלפוני.
אגב ניסיתי גם את האינטרנט.
אז נכון שמיד עולה מולך אדם שאמור לשרת אותך..... אבל משום מה
תמיד., אבל תמיד הפעולות שלו לא מצליחות ובסופו של דבר הוא מפנה
אותך ל.....שרות לקוחות.........
זו כבר פעם שנייה שאני פונה דרכם, ואף פנו אלי מסלקום.... אז מה
יש להם מאות תלונותת כמו שלי, ולא ראיתי בחודשים האחרונים
שהם השתנו ולא במעט.......
עזיבה המונית אולי תזיז לכם קצת....
עצבים סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה