פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרז ובלתי סביר עבור חריגה משימוש בחבילת הגלישה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
חשבון סלקום שהגיע לידי היום, יום ראשון ה 9/12, חשף בפני חיוב אסטרונומי ובלתי פרופורציונלי בעליל. עבור חריגה של 300 מ"ב לערך בחבילת הגלישה שלי, חוייבתי סכום של 1000 ש"ח !!
מודה כי חריגה בוצעה, אך איך זה שהחיוב הגיע לגבהים כאלו ?! 1000 ש"ח ?? אני סטודנט המרוויח את לחמו ביזע רב, ו 1000 ש"ח בשבילי (ולכל הדעות) הוא סכום עצום החונק אותי לחלוטין.
אני מבקש להביא לידי חברת סלקום את מורת רוחי מהגניבה לאור יום שביצעו בי, אני מרגיש שפשוט נשדדתי.
אומנם הייתה חריגה, אך מדוע לא להתריע שהחריגה התרחשה ?? מדוע להודיע על 95% רק ?? כדי שהלקוח האומלל יחרוג ואתם תחגגו על חשבונו ??
אני דורש מחברת סלקום שייצרו עימי קשר וימצאו פיתרון הולם ופרופורציונלי יותר לסיטואציה, מאשר 1000 ש"ח קנס !!

לקוח מאוכזב
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי !! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה