פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבצע ניתוק משירות בשל הסכם בין "סלקום" לתאגיד בו הייתי חבר נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
כחבר קיבוץ לשעבר, קיבלתי לפני כעשור מכשיר טלפון מחברת סלקום, שסיפקה שירות סלולר לחברי הקיבוץ. לפני כשנתיים הודעתי על עזיבת הקיבוץ, וכשנה מאוחר יותר ביקשתי להתנתק מסלקום ולעבור לחברה אחרת. סלקום סירבה לנתק אותי בתואנה שרק איש הקשר ראשי לאשר פרישה מההסכם. פנייה לאיש הקשר העלתה דרישה תמוהה - הוא דרש ממני להחזיר את המכשיר שברשותי (אף ששילמתי עליו לאורך השנים ולמעשה ביום הניתוק כבר היה המכשיר בבעלותי המלאה). מאז ועד היום אני משלם 25 ש"ח מדי חודש עבור אחזקת השירות - בשעה שאיני משתמש לא במכשיר (שהלך מזמן לעולמו) ולא בשירות הסלולר של חברת סלקום.
כספי סוג הנזק :
ניתוק והפסקת התשלום באופן מיידי ופיצוי כספי על הנזק שנגרם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה