פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
עוזיאל ג'ולי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לקוח מס:269088706

ברשותי קו סלקום שמספרו:0527782034

בתאריך:13.11.12 בוצע רכישה של קו מספר:0524540633
הקו והמכשיר נגנב לי בתאריך: 14.11.12 (המכשיר נקנה לאחיין שלי ילד בן 13)
לא די בזה שהמכשיר נגנב ולא די בזה שהודעתי על גניבתו של המכשיר מ ימים לאחר מכן.

גביתם ממני בחשבונית מס:200854921 עלות שימושים של 67.10 – ואני מבקשת להבין שימושים
עבור מה? הרי שהמכשיר נגנב הרי שקיבלת דיווח על כך. האם שגונבים רכב ממשיכים לשלם עבור הדלק שלו???

היום 12.12.12 אני פונה לחברתכם בבקשה להבין את פשר החיובים.עונה לי נציגה בשם יסמין שמסבירה לי שהקו אכן דווח כנגנב אבל השימושים ממשיכים לרוץ. ואני שואלת אותה שוב, אם לא
חידשתי הקו מדוע אני מחויבת על שימושים ???? האם המכשיר שנגנב ממשיך להפעיל שירותים בצורה
טלפתית או שהכסף נכנס לכיס שלכם בהסבר לא משתמע על הדעת שאינו מובן ואינו ברור ומדבר על נהלי חברה פנימיים חסרי בסיסי. " הקו מושהה" לא נותק.מה ז"א??? מי עושה שימושים בקו לא פעיל?
הנציגה עוד מסבירה לי "הקו נותק לשיחות יוצאות" אז איך יבוצע בו יציאה לגלישה משמע הוא אינו קיים.

לא די בזה שבקו שמספרו:0527782034 , רציתי לבטל אותו לפני מס חודשים ונציג מחברתכם שייכנע
אותי להשאיר אותו אצלי בעלות של מסלול 129 ₪ , אני מגלה לתדהמתי הנוספת כי לא די בלגנוב ממני
על מכשיר שלו ברשותי , יש חיוב נוסף על סה"כ של 20 ₪ חבילת גלישה שמעולם לא ביקשתי.
אז קיבלתי את הגברת מזל לטלפון שהציגה עצמה כמנהלת ומסבירה לי "אני לא יודעת מאיפה החיוב
לא נמצאה בקשה ממך, ואני אבדוק" . ביקשתי טלפון של פניות הציבור נענתי ב"אין לי לא יודעת"
האם כך מטפלים בלקוחות ?
האם הכסף שלי משחק ביד חברה גדולה כמו סלקום ?

אני דורשת ביטול מיידי של הקו 0633 וזיכוי של הסכומים בהם חויבתי מרגע בקשת הביטול הטלפונית
שלי ודיווח הגניבה שלו.הפסקת חיובים מוחלטת.
אני דורשת החזר מלא של הכסף מקו 034 על חבילת הגלישה האקראית שהתגנבה לכרטיס האשראי שלי
ובירור מעמיק לחבילת השימור שהובטחה לי ע"י נציג השימו ובזמן שהלקוח עוצם עיניים אתם מרשים לעצמכם.
בנוסף לפני יומיים בדיוק קיבלתי הודעה לטלפון שלי המאיימת על ניתוק הקו שלי . גם את זה אני דורשת לברר שכן הובטח לי חבילה הכוללת שימוש אסמס חופשי.

אם לא אקבל תשובה אמשיך לפנות לגורמים נוספים


תודה

ג'ולי עוזיאל
כספי סוג הנזק :
החזר מלא על השימושים שלקחו ממכשיר שדווח עליו כגנוב+החזר על חבילה שלא רכשתי מעולם. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה