פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחוזה ביטוח תיקונים נושא התלונה:
הובר מיכה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
חוצות המיפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר סמסונג גלאקסי 1 ואני משלם עליו ביטוח תיקונים מלא כולל התחייבות לשלוש שנים ולאחר כשנה וחצי שעברו יש תקלה במכשיר ולא ניתן לתקנו.במסגרת הביטוח שאני משלם מגיע לי החלפת מכשיר ללא עלות.סלקום טוענים שאין להם מכשיר כזה במלאי ולא יהיה להם והם רוצים לתת לי דגמים אחרים שאני לא מעוניין.אני רוצה את המכשיר שלי או גלאקסי מהדגם הבא 2.לא יתכן שיהיה לי התחייבות ל3 שנים ולאחר שנה וחצי שאני משלם יגידו שאין מכשיר במלאי.
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר בדגם זהה או החזר כספי על כל התשלומים ששילמתי כולל ביטול המשך התחייבות או גלאקסי 2. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה