פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מכשיר וביטול העסקה נושא התלונה:
מזרחי טניה שם/כינוי:
‏יום שני ‏17 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף גבעת שאול כתובת:
גבעת שאול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ביום שני אני הגעתי לסלקום עם תינוק.. ובאתי מוקדם מידי כך שהייתי חייבת לחכות בחוץ עם התינוק 50 דקות ואז כשה נכנסתי הייתי ראשונה בתור וניגשתי לנציג.בעיקרון באתי לתקן מכשיר ישן אבל שאלתי על אופציות לשידרוג..
הנציג מייד התחיל להסביר לי על איזה מכשיר והתינוק שלי התחיל כבר להישתגע ולבכות וכמעט שלא ישבתי שניה בכיסה מול הנציג כיוון שהייתי חייבת לטפל בילד שלי. בינתיים הנציג הסביר כל מיני דברים שלא שמעתי בכלל מה הוא אמר כי כבר רציתי לצאת משם כי הילד שלי כבר בכה.. הוא נתן לי מכשיר חדש..מסוג הטאצ'.אני ממש לא יודעת איך משתמשים בהם ולא מסתדרת איתם.אמרתי לנציג כבר אוקיי תן לי את המכשיר ואני יילך כי כבר לא היה איכפת לי העיקר כבר לצאת מהמקום.הוא עדיין אמר שרוצה שאני יצא מבסוטית וניסה במשך שעה לההעביר זכרונות ולא הצליח הלך 4 פעמים לטכנאי וחזר והלך וחזר והילד שלי כבר השתגע ואפשר אפילו לשאול את הבחורה בקבלה כמה זמן זה לקח כל השירות הזה לנציג ואיך שזה היה סיוט ורצתי והתרוצצתי עם הילד במשך שעה.
בסופו של דבר הוא לא הצליח להעביר זכרונות ולא היה לטלפון נרטיק ובקיצור אמרתי לו שלא חשוב לי כבר שום דבר רק תן תשחרר אותי וזהו.. והוא אמר לי תחתמי פהה פה ופה וביי.
יצאתי מהסניף וכמובן התקשרתי לבעלי ולאמא שלי להגיד שייש עליי טלפון ושלא ידאגו.
אחרי זה הבנתי שאני ממש לא מסתדרת עם המכשיר הזה..ולא רוצה אותו..ובכלל בשביל מה לקחתי מכשיר חדש כשה כבר יש לי מכשיר ו2 קווים עליי ורק בחודש האחרון שילמתי להם 1000 ומשהו שקלים.
התשרתי לנציג סלקום ואמרו ליש אני יכולה החזיר את המכשיר תוך 14 ימים. ולבטל עיסקה.כי בינתיים כבר התרחקתי מהמקום.הייתי חייבת להוציא את הילדה שניה מהגן והיה לנו חוג אחרי זה אז לא הסתדר לי להחזיר את המכשיר באותו היום ועוד עם 2 ילדים קטנים ללכת לשם זה יהיה בכלל סיוט.ביקשתי מבעלי שיבוא איתי למחורת ונחזיר את המכשיר.חשוב לי לציין שחוץ מ-3 שיחות קטנות ודקה שניכנס לי לאינטרנט המכשיר.לא השתמשתי בו והחזרתי אותו לקופסה כמו שהוא!!!עם הניילון ולא נגעתי בו!!הוא חדש!!!
התקשרתי מהבית לעוד נציג שגם אמר לי שאפשר להחזיר תוך 14 ימים אולי יבקשו ממני כנס קטן.ולא הייתה לי אפילו עם זה בעייה.
למחורת אני ובעלי הלכנו בבוקר עם התינוק.חיכינו עוד פעם שעה.. ואחרי שהגענו לנציגה היא אמרה לנו שהמכשיר משומש.ואי אפשר להחזיר אותו בכלל..ושזה לא איכפת לה שזה רק 2 שיחות או גם אם זה היה רק צילום.עדיין המשכיר משומש והיא לא תקבל אותו חזרה.הצטרפה אליה עוד מישהי שאמרה שהיא מנהלת וגם אמרה שלא מחזירים והוא משומש..למרות שאם כבר ללכת על קטנות..את השיחה הראשונה ביצע הנציג שלה כשה בדק אם יש שיחות יוצאות למכשיר.אז מימילא אם הייתי יוצאת ולא משתמשת בו...הוא כבר היה משומש!!!אז איך אפשר להחזיר מכשיר כשה הנציג פותח אותו ומעביר זכרונות או בודק אינטרנט ושיחות..אז מלחתחילה הוא משומש!!!!מה ההגיון בזה.אני המשחתי לשבת שם..והביאו עוד מנהל.. ונהיה שם ממש מלא מנהלים וכולם אמרו את אותו הדבר.הייתי בהלם..כמעט בכיתי..אבל לא יהה איכפת להם..
הסברתי שכמו שקונים סתם נגיד חולצה בחנות ובאים הבייתה למדוד כי בחנות נגיד שאין תא מדידה.והחולצה קטנה לך אז את מחזירה אותה עם הקבלה תוך 14 ימים נגיד.אני לא מרוצה מהמכשיר הזה ולקחתי אותו בלי מחשבה אני מודה כי הייתי מתה לברוח משם.ומה עכשיו אני תקועה עם המכשיר הזה ועוד מכשיר ומה אין מה לעשות בנדון??והמכשיר חדש לגמריי!!!המנהל שלישי הלך לחצי שעה והעביר לנציגה שהם שלחו הודעה לאיזה מנהל שלהם..ןהוא יחזיר לי תשובה תוך שבוע מה יהיה איתי ועם המכשיר.לדעתי זה סתם עוד תחסיס שלהם..להרדים אותי לשבוע ואולי עוד שבוע אני יבוא במצב אחר ואולי כן ארצה או משהו.אני הבהרתי לה שגם עוד שבוע אני באה אליהם אם התשובה היא שלילית.והנציגה אמרה לי שאני יכולה להישתמש במכשיר כי ממילא הוא משומש!!!ואני אמרתי לה שאין סיכוי הוא יהיה בקופסה כמו שהוא ואני לא אשתמש בו ואני יחזיר אותו כי הוא חדש!!
למחורת התקשרתי לנציג סלקום בטלפון שאחרי כמה דקות אמר לי כן כן יש הודעה ששלחו לאיזה מנהל..אבל אני לא בטוחה שזה נכון.. לדעתי לא הועבר שום דבר לאף אחד כי הוא לא ראה כלום.רק כדי להיתנתק ממני ומהשיחה הוא אמר לי כך..אבל שאלתי אותו בתור נציג והוא אמר לי שלדעתו המכשיר לא משומש ואפשר להחזירו.ואחרי זה דיברתי עם עוד מישהו שעובד בסלקום שאמר לי את אותו הדבר..אז איך זה שכולם אומרים שאפשר ונציגים במרכז שירות של סלקום בגבעת שאול אומרים אחרת ולמה למנהל שלהם לוקח שבוע לענות על שאלה אחת?!!!!איפה ההגיון בכל זה!!בינתיים הזמן הולך ולי אין תשובה משום גורם ועוד מעט יעברו ה14 יום ואז יגידו לי עברו 14 ימים עכשיו את לא יכולה להחזיר את המכשיר ממילא!!!!
אני ממש לא יודעת מה לעשות ולמי לפנות!!!אני לא רוצה את המכשיר הזה ולא השתמשתי בו..חוץ מ-2 שיחות!!!חחש חוסר הבנה וחוסר מקצועיות של העובדי שירות ובכלל לא שמעתי בחיים על דבר כזה!!פשוט סיוט!!!
גם הם אמרו שלא איכפת להם לאבד לקוחה בגלל זה... ממש נחמד לשמוע..אחרי שנים שאני אצליהם ומשלמת הרבה כסף כל חודש..
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיקבלו את המכשיר חזרה ויחזירו את התוכנית הישנה שלי.. פשוט מאוד..השכל יחזור לקדמותו..לא קשה ולא מסובך.. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה