פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר שגוי ומתן שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
זבוטינסקי פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
רקע: אני משלם דמי מנוי קבועים הכוללים ביטוח בסך 70 שח! לחודש. ב 3 ביקורים קודמים שלי נאמר לי שאין הצמדה בין המכשיר למסלול שלי למרות שזה כבר טופל שוב ושוב היו מעכבים אותי זמן רב עד להצמדתו מחדש. זה נבע לאור חוסר מקצועיות מופגן של נציגי שירות חדשים ורק שהיה מגיע מנהל הדבר היה מסתדר.

1. הסיפור מתחיל כששלחתי את מכשיר הנוקיה הקודם לתיקון, נמסר כי אי אפשר לתקנו וקיבלתי מכשיר נוקיה דגם דומה.(ביקור 1 )
2. נמסר כי המטען זהה לקודם לכן לא ספקו לי מטען. בפועל המטען היה שונה ונתקעתי בלי מטען דבר שפגע בי ובזמינות שלי. (ביקור 2 )
2. הבטריה שקיבלתי הייתה תקולה , נגמרת תוך זמן קצר מאוד, עד למצב שאי אפשר להטעינה בכלל.
3. פניתי אליהם והמכשיר נשלח לתיקון.(ביקור 3) ביקשתי מטען, נאמר כי לא מגיע לי. למרות שהמכשיר סופק ע"י סלקום באחריותם, בביקור זה זכיתי ליחס מחפיר מצד נציגה שדיברה אלי בבוטות וסרבה שאשוחח עם מנהל משמרת, כמו כן שיקרה ואמרה שהתחייבתי לוותר על הזכרונות למרות שלא וויתרתי.
4. בתיקון נאמר כי אכן הבטריה שסופקה לא תקינה וקיבלתי בטריה חדשה. (ביקור 4 )
5. למניעת בעיות -נכנעתי ורכשתי דרך סלקום מטען מקורי בעלות של 90 שח לוודא שהפעם הכל יהיה תקין.(ביקור 5 )
6. אחרי מס' ימים המכשיר שוב קורס לאחר זמן קצרצר, הבטרייה החדשה שסופקה לא תקינה וכבר עכשיו לא ניתנת לטעינה. המכשיר לא עובד.

אין לי כבר סבלנות וכוח לחזור שוב, לביקור מס' 6 !! לשרוף כמה שעות עבודה בשביל בריחה מאחריות וזלזול בוטה של סלקום , כבר עדיף להזמין דרך EBAY או לעבור חברה אחרת.

ההרגשה היא שמזלזלים , שלא סופרים, שבגלל שמדובר במכשיר לא מתקדם אין כוח להתעסק אתו. העיקר לגבות 70 שח דמי מנוי , לא מובן בדיוק על מה !!
עלבון , נזק כספי ובזבוז זמן מיותר סוג הנזק :
שליחת שליח לקחת את המכשיר לבדיקה שהוא לא פוגע בבטריות. מתן בטריה חדשה מקורית לא משומשת ! מתן מטען מקורי, פיצוי על הביקורים המיותרים, והתנצלות על עגמת הנפש הרבה והתסכול הממושך פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה