פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסבר נאות נושא התלונה:
אסיס ליאור שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
סניף מתמ לשעבר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של סלקום כבר כמה שנים,
לפני כמה חודשים רכשתי מכשיר תומך IMOD לצערי המוכרת החביבה לא ציינה שאני צריך לשלם כל חודש 9.90 שח על שירות שאני לא מעוניין בו,לא אמרה לי כי אני חייב לשלם את הסכום הזה למשך 36 חודש אלא,הדגישה כי אני צריך לשלם עלך המכשיר בלבד.
אני לא משתמש באינטרנט הסלולרי הזה ממש אני לא זקוק לו ולמה אני צריך לשלם את הסכום הזה שאני לא רוצה את זה בכלל,אם היתה אומרת לי את זה במעמד הרכישה הייתי משקיע יותר כסף ורוכש מכשיר אחר
זה לא חכמה לדחוף ללקוחות סוג הנזק :
אני דורש שיקחו את המכשיר הזה או שיחליפו לי למכשיר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אסיס בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אסיס בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה