פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תאריף גלישה מזדמן בסלקום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו לאשתי סמרטפון (Sansung Galaxy Nexus) חדש והראשון שלה לפני כחודשיים. היא הייתה מאוד שמחה עד לחשבון הראשון שקבלה מסלקום בחודש שעבר. בחשבון היה חיוב מתורף של כ-500 ש"ח עבור גלישה מזדמנת ברשת סלקום עבור גלישה של 36 מגה. מחשבון גם היה ניתן לראות שגלישה הייתה בתעריף "מזדמן" (?) שעלות כל מגה גלישה בו כ- 15 ש"ח!!!
כאן צריך לציין שאשתי כלל לא גלשה! זאת אומרת היא לא לחצה על ייקון כניסה לאינטרנט. המכשיר נקנה ביום שישי ולאחר הדלקה המכשיר ביקש לפתוח חשבון G-mail. לאחר פתיחת חשבון המכשיר ביצע כל מיני עדכונים והתקנות תוכנה. לאחר כמה זמן הגיע הודעה מסלקום על גלישה במחיר מזדמן וכאשר אשתי הראתה לי את ההודעה אני חסמתי את הגלישה אך כנראה היה די מאוחר.
הלכנו עם זה למרכז שרות של סלקום ושם בשיחות עם נציגת שירות ומנהל שלה התברר שמבחינתם אין שום בעיה בחיוב כזה (ואפילו נאמר לנו שזה סכום לגמרה הגיוני) וכמובן לא הציעו לנו שום פתרון לבעיה.
הטלפון הישן של אשתי היה מדור הקודם ולא היה לה שום ניסיון בתחום (צריך לציין שגם לי לא היה הרבה ניסיון כי גם הסמרטפון הראשון שלי נקנה באותו יום, אך אני הרבה שנים לקוח של חברה אחרת וזה מה שהציל אותי). לאחר בדיקה קצרה באינטרנט התברר שהרבה אנשים נפלו בפח הזה של הסלקום שנקרא "מחיר גלישה מזדמן".
כאן יש לי שתי תלונות: התלונה הראשונה היא שלא מתקבלת הודעה על תחילת גלישה (ומחיר גלישה) עם תחילת הגלישה. אך כנראה לא הייתי מתלונן עם לא הייתה הבעיה השנייה והיא המחיר. סכום כזה עבור גלישה בנפח זעם כזה לא שילמנו גם לפני 15 שנה כשהאינטרנט הביתי בארץ היה בחיתוליו. יש כאן חיוב לא הוגן ומוגזם בהתחשב בעובדה שאין לי דרך לנתר במדוייק את היקף הגלישה והמחיר בזמן אמת. אומנם בדיעבד מצתי סוג של מחירון באתר של סלקום עבור גלישה מזדמנת אך עדיין יש את השכל הישר שקובע שיש חוסר הגינות והרבה בעייתיות במחיר ובחיובים בנושא הזה, במיוחד בהשווה למחיר של חבילות גלישה (יש חברות שמחיר גלישה עבור 1 מגה הוא 10 אגורות בלבד!) בעיני זה הגיוני שגלישה מזדמנת תהיה יותר יקרה מחבילה, אך קרה מצב אבסורדי של חיוב מוגזם ולא פרופורציונלי בעליל עם רמת מהימנות קצת בעייתית.
בשורה התחתונה - התלונה שלי היא על כך שהחיוב עבור גלישה מזדמנת הוא חסר פרופורציות, לא הוגן ועושק. למרות שניתן למצוא נהלים ותקנונים ומחירונים באתר של סלקום, ישנו הרגשה של ניצול של אנשים שרק קנו את המכשיר ואין להם מספיק ניסיון (המחיר עבור גלישה מזדמנת לאחר 36 מגה הוא אגורות בודדות). חוסר ההגינות מתבטא בעיקר בעובדה שלמשתמש אין דרך לדעת מה מבצעת כל אפליקציה (אם היא מתחברת לאינטרנט) שמותקנת בטלפון ולנטר במדוייק את החיוב בזמן הגלישה.

מדובר על חיוב עבור מספר טלפון 0522541810
כספי סוג הנזק :
הסדר כספי מתקבל על הדעת פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה