פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות ושירות טכני לקוי.מכשיר מספר 0524873004סלקום b נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 17.1.13 נמסר מכשיר גלקסי S2 לתיקון בסניף קרית שמונה.נאמר לבוא לקחתו ב 21.1.בתי,נסעה במיוחד לסניף בשעה שנקבעה לה. המכשיר לא היה מוכן. ההתנהגות שחוותה בסניף היתה מתחת לכל ביקורת. בתי, שהיא קצינת ת"ש, יודעת התנהגות מהי. העלבון וחוסר הרצון להקשיב ולקבל תשובות היו מנת חלקה.לאחר דין ודברים שניהלתי עם שירות לקוחות, קבלתי את המכשיר ב-31.1.על ידי שליח. (שבועיים לאחר שניתן לתיקון).
יחד עם המכשיר התקבל דו"ח תיקון, בו פורטו התקלות שתוקנו. יש לציין שהמכשיר נקנה לפני פחות משנה, עדיין באחריות ומבוטח.
שעות לאחר קבלתו הסתבר שהתקלה חוזרת על עצמה. המכשיר רותח ועוד מרעין בישין. אדם המתמצא ובעל רצון, שהגיע לכאן בדק ומיד איתר את התקלה, שבמחלקה הטכנית של סלקום, אם היו מקדישים עוד חצי שעה (מתוך השבועיים) שהמכשיר היה שם, אני מקווה שהיו עולים עליה. מסתבר שהמכשיר מטעין, מתחמם ופורק את הסוללה, בנוסף, מתקבלת התראת חום יתר על מסך המכשיר. כמובן שהמכשיר אסור בשימוש ויש להחליפו. בקשתי לדבר עם מנהל שירות טכני, מאתמול בשעה 9.38 ועד עתה, ואחרי הבטחות שיחזור ויטלפן, לא קבלתי שיחה אחת. אני דורשת טלפון חדש ולא טלפון מחודש, אחרי אוברול. המכשיר נקנה בסיף קרית שמונה, לפני פחות משנה, כפי שציינתי, במיטב כספי.
הן השירות והן השירות הטכני לוקים בחסר.
כל סוג נזק אפשר, עלבון, כספי, סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה