פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
לוי מרגלית שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאתר תלונה שלום רב לפני שבוע בערך לא זוכרת בדיוק את התאריך הגעתי למרכז שרות סלקום ברחוב פלימן 4 קניון חיפה וביקשתי החלפת סים אם מספר הטלפון הנוכחי שלי. חיכתי אומנם לצערי שעה וחצי אבל בסוף קיבלתי את הסים באותה ההזדמנות הייתי צריכה להעביר זיכרונות מהטלפון שהיה לי לטלפון אחר, הנציגה טענה אחרי שהיא כביכול ביצעה את הפעולה שהזיכרונות עברו אני מיהרתי לעבודה מפני שחיכיתי שם שעה וחצי אז לא בדקתי אם הזיכרונות עברו רק בערב בדקתי והזיכרונות שלי למרות שהיא טענה שעברו לא עברו. בנוסף הנציגה התערבה בדברים שהם לא רלונטים כגון השאלה איפה אני עובדת וניסתה לדחוף לי כל מיני מוצרים והייתי ממש קצרה בזמן. וזאת לא פעם ראשונה שצריך לחכות שעה וחצי עד שעתים במרכז שרות מפני שאין להם מספיק כוח אדם ובנוסף הנציגים בכלל לא מקצועים ולא יודעים מה הם עושים. בתודה מרגלית לוי.
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה