פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בתשלום על תכנית חדשה מבלי לקבל הסכמת הלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים נדהמתי לגלות שחוייבתי בתשלום של 230 ש"ח כאשר בדרך כלל אני משלמת בסביבות 100 ש"ח כי הייתי בתכנית של 500 דקות שיחה., ובחשבונית הבאה הסכום הגיע ל230 ש"ח, כאשר בדקתי את האותיות הקטנות מתברר שהם שינו את התכנית ל1500 שיחות בחודש(ואני לא משתמשת ביותר מ200 שיחות -גג- בחודש
נגשתי לסוכנות בקניון רחובות ובקשתי לברר באיזו זכות הם שינו את התכנית.
נעניתי שהטלפנית שוחחה איתי ואני הבעתי הסכמה ,במובן שזה שקר והונאה גדולה
הבטיחו לי לשנות את התכנית חזרה ל500 דקות בחודש ,אך לא החזירו לי את הסכומים שגבו ממני כמה חודשים לפי התעריף הגבוה הם פשוט משקרים במצח נחושה ונמנעים להחזיר כסף שנגזל
ממני אינני יודעת למי לפנות הם מסרבים לתת לי לדבר עם ההנהלה ואסור לעבור על כך בשתיקה זו שיטה חדשה כיצד לרמות את הלקוחות
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף שנגזל ממני ע"י הונאה ושקר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה