פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור הלקוח, טעויות חוזרות ונשנות של נציגים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוחה של סלקום מזה כ-6 שנים. בשנתיים וחצי האחרונות ישנם 5 מנויים על שמי. כל חשבונית חודשית שלי מגיעה לכ-850 ש"ח לפחות ולפני כל רפורמת הסלולר החשבוניות היו גבוהות בהרבה מכך.
כל תקופה מסוימת אני עוברת מסכת טרטורים ובעיות מול החברה. איו ספור שיחות טלפון ובזבוז של זמני.
הבעיה הראשונה החלה לפני ביוני 2011 כאשר התקשרה אליי נציגה מטעם סלקום והציעה ל-3 מנויים שעל שמי הוזלת חבילות. שיכנעה אותי שאני אחסוך מדיי חודש, שוכנעתי ועדכנתי את החבילות במנויים הנ"ל. כאשר קיבלתי את החשבונית הראשונה חשכו עיניי.
בפועל הסכומים שחויבו יחד ב-3 המנויים הנ"ל היו -210 ש"ח יותר ממה שהנציגה הבטיחה לי ואף יותר ממה ששילמתי לפני עדכון החבילות.
התקשרתי אין ספור פעמים, מדי יום, ביקשתי שיאזינו לשיחה עם אותה נציגה ויזכו אותי בהתאם ובכל פעם נאמר לי שהעניין בבדיקה ולא חזרו אליי כלל במשך כחודש, בכל שיחה העבירו אותי מנציג לנציג שכביכול בדק את הדברים, ב- 24.08 כשנציג בשם מוחמד אמר שלא נמצאו ההקלטות של השיחות ומחמת הספק יחזור אליי עם סכומים מדויקים ב26.08 וכמובן שהוא לא חזר. לאחר שיחות רבות נוספות וסגירת חשבוניות נוספות, בחודש ספטמבר - זיכו אותי סופסוף בסכומים שאני !!! נאלצתי לשבת ולחשב בכל מנוי ומנוי, חישבתי מה הסכום ששולם, מה היו צריך להיות משולם לפרטי פרטים. לבסוף, זיכו אותי. כאשר זיכו את החשבונית בסכומים עליהם מדובר, הדבר הביא לסכום חשבונית נמוך מהרגיל, דבר זה גרר בעיה חדשה-ביטול של זיכויים שונים על חבילות ומכשירי סלולר, מכיוון שהמנויים לא הגיעו לסכום המבוקש על מנת לקבל החזרים כמדי חודש. ואז החל סבב חדש של שיחות על הנושא הנ"ל, בנתיים חשבוניות נסגרו בצורה הזו, שילמתי יותר משצריך, בזבזתי זמן יקר, בכל יום התקשרתי לאחר שיצאתי מעבודתי שוב ושוב ובכל פעם אותו סיפור-בדקו, אמרו שיבדקו, אמרו שיחזרו אליי וכלום ! רק בחודש דצמבר 2011 , לאחר חצי שנה!!! של אין ספור שיחות, זמן שבזבזתי, עצבים, צעקות, המתנה על הקו לעיתים ללא מענה אנושי כלל, רק אז הסתיים כל הסיפור, בכל החשבוניות של תקופה זו היה בלאגן, זיכויים, חיובים, שלולא הייתי "עולה" עליהם כלל לא הייתי מקבלת אותם. כל הסיפור הזה קרה בשל נציגה ש"עבדה" עליי והציגה בפניי אפשרות להנחות, כשבפועל עברתי חצי שנה של סבל. הלוואי ויכולתי להתלונן על הנציגה הזאת, כדי למנוע את האפשרות ש"תעבוד" על לקוחות נוספים שלא שמים לב לכל הפרטים, אך נאמר שלא נמצאו הקלטות, דבר לא סביר בעליל אבל מה אני כבר יכולה לעשות?
כעת - החל סיפור חדש.. לפני מספר שבועות ביקשנו לעדכן מועד חיוב של הוראת הקבע לכל 15 לחודש במקום 10 לחודש. הנציגה הסבירה לאחותי בטלפון שאין שום בעיה עם כך, רק שתיסגר חשבונית באופן יחסי על מספר ימים וזה הכל.
כשקיבלתי את החשבונית שוב חשכו עיניי- ראשית כל, סגרו חשבונית של תאריכים 27.1.13-1.2.13 - חשבונית של 5 ימים בלבד!!!!!!! החשבונית הגיעה על סכום של 470 ש"ח ! (כאשר חשבונית קודמת של חודש שלם הייתה בסך 864 ש"ח. בנוסף, על 2 מכשירים מתוך ה5 אני מקבלת מדי חודש החזר בשל הגעת החשבונית החודשים לסכום של 150 ש"ח או משהו כזה, אבל בגלל שהחשבונית היחסית יצאה נמוכה יותר ומבחינת סלקום-חשבונית של 5 ימים בחודש נחשבת מבחינתם למחזור חיוב שלם!!!! ומבוצע תשלום מלא על כל אחד מהמכשירים כאילו היה זה חודש שלם, לא קיבלתי את ההחזרים הנ"ל בסף 125 ש"ח. שוב התקשרתי לחברה, דיברתי עם נציג הסברתי לו שהדבר הנ"ל לא הוסבר לנו כשהזזנו את מועד החיוב, הוא בדק ואמר שכך סלקום פועלים על כל מנוי שמעדכן תאריך חיוב-חשבונית שנסגרת, גם אם היא של מס' ימים בלבד נחשבת למחזור חיוב שלם ושלמים על מכשירים באופן מלא, כשאמרתי לו שאני דורשת לקבל החזר ואינני מוכנה לשלם תשלום חודשי מלא על מכשירים כשמדיי חודש אני אמורה לקבל עליהם החזר ושוב, שהדבר לא הובהר לנו לפני כן, הנציג בדק ואמר שיזכה אותי ב60 ש"ח בחשבונית במשך חודשיים, כלומר אקבל סה"כ בחודשיים 120 ש"ח שאמורים לכסות הפסד זה. בנוסף, חיוב החשבונית ה"קטנה" הנ"ל היה 6 ימים אחרי החשבונית הקודמת. ז"א בתוך 5 ימים לשלם לחברת סלקום למעלה מ-1300 ש"ח, כאשר דבר זה לא הוסבר על ידי הנציגה שהזיזה את מועד החיוב. בגלל הקושי לשלם סכום כה גדול בזמן מועט-נאמר לאחותי על ידי נציגת שירות שניתן לפרוש את החשבונית הקטנה יותר-470 ש"ח ל-4 תשלומי בכרטיס אשראי.לאחר מס' ימים התקשרתי לבצע פעולה זו, הנציג שדיברתי איתו אמר שאכן הדבר אפשרי, נתתי לו את פרטי הכרטיס והוא אמר שהוא מבצע את העיסקה-470 ש"ח ב-4 תשלומים. היום, כשבדקתי את צפי חיוב כרטיס האשראי שלי נדהמתי לגלות שהעיסקה בוצעה בתשלום אחד בלבד, ללא פרישת תשלומים כלל. התקשרתי מיד למוקד הפיננסי של סלקום, הנציג-דוד שדיברתי איתו אמר שאכן בוצעה העיסקה רק בתשלום אחד, ציינתי בפניו שזה לא מה שסיכמתי או אישרתי לנציג לבצע. עוד הוא אמר שסכום מתחת ל-500 ש"ח ניתן לפרוש רק ל-3 תשלומים(מידע חדש שלא התקבל על ידי אף אחד מהנציגים הקודמים ששוחחנו עימם בנושא), אמרתי לו שאני דורשת שיבדקו את השיחה המוקלטת שלי עם הנציג הקודם שביצע את העסקה בכרטיס, יאזינו וישמעו שסוכמו 4 תשלומים. הוא אמר שיבדקו מה אפשר לעשות ושהוא יחזור אליי היום. עד עכשיו איש לא חזר אליי.. וכמו שאני רגילה כבר מחברה זו, אני בטוחה שגם איש לא יחזור ושיהיה עליי להתקשר שוב ושוב, להתעצבן שוב ושוב עד שאקבל מענה ופתרון הולם.

חברת סלקום היקרה, שאני מנויה בה כבר שנים רבות, לאחר שהעברנו 5 מנויים מחברת פלאפון אל סלקום, מטרטרת אותי ללא הפסקה, אני נאלצת מדי חודש לנתח את החשבוניות, לבדוק שלא נעשו טעויות, לבדוק שמה שהובטח קוים. כל פעולה שנעשית מול נציג/ה (כמו שינוי חבילות ושינוי מועד חיוב) גוררת אין ספור שיחות, עצבים וצרחות שלי, אני מבזבזת זמן רב מדיי על כך. איך ייתכן שנציגי החברה, הפנים של החברה בפני הלקוחות, שעוברים הכשרה ולמידה ואמורים לתת מידע שקוף ונכון בטלפון טועים ללא הרף, איך ייתכן שאם לקוח לא עוקב אחר החשבוניות ומתקשר אליכם לנסות ולתקן טעויות שנעשו על ידכם ( כמובן שיחות רבות ואם בכלל מטופל הדבר) לקוח כזה שלא שם לב לדברים כאלה מפסיד כסף רב וחברתכם מרוויחה מכך. הדבר גובל בניצול של הלקוחות.
כנראה שהפתרון היחיד שאשקול לנקוט בו הוא לעזוב כבר את החברה שלכם, דבר שהייתי צריכה לעשות ממש מזמן, אני בטוחה שכל חברה אחרת תשמח לקבל 5 מנויים חדשים. התחרותיות של המחירים בין החברות השונות כבר לא משאירה את הלקוחות נאמנים לחברה, במיוחד כשהשרות של חברת סלקום הוא זה שגרם לכל הבעיות שלי איתכם, ולא מחירי החבילות... אפילו החבילות שברשותי לא משתלמות ביחס למה שמציעות שאר חברות הסלולר.
אז אם מחירי החבילות דומים בכל החברות, והשירות הוא שונה, והשירות של חברתכם מזעזע! איזו סיבה יש לי להישאר בחברה?!
אני דורשת! מכם פיצוי על עוגמת נפש, אני דורשת לקבל פירוט של כל השיחות שבוצעו על ידי בשנתיים האחרונות לחברתכם ואת נושאי השיחה. אינני מוכנה להמשיך בטרטור המזעזע שאתם מעבירים אותי ודורשת ראשית-פתרון לתשלום 470 ש"ח ב4 תשלומים ולא בתשלום אחד. ושנית- פיצוי כספי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן שאני עוברת בשנתיים האחרונות.
אודה לטיפול מיידי !!!!!!!!!!!!!!!!! לפני שאפנה עם כל הסיפור הנ"ל לתקשורת/תלונות הציבור/לרשתות החברתיות.
תמי.
כספי ו סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה