פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה מעל ממה שסוכם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2012 הצטרפתי לטבלט טוטל שזה שני מכשירי סלולר וטבלט אינטרנט ללא הגבלה.
במעמד החוזה סוכם שהסכום הוא 349 פלוס 100 שח בעבור מכשיר בלקברי שזה 449שח.
בתשלום הראשון גבו ממני כ1000שח בעקבות כך יצרתי קשר עמם והם הבטיחו לי שהטעות לא תחזור והחזירו לי את ההפרש.
ובתשלום הבא גבו ממני 1080שח ואז שוב יצרתי קשר עמם והם החזירו לי את ההפרש, זמן קצר לאחר מכן צלצלו אליי ודרשו את סכום ההפרש בחזרה! בעקבות כך הלכתי לסניף סלקום בהרצליה והתלוננתי והפקידה לא הבינה מדוע דרשו ממני את הסכום בחזרה.
בעקבות כך נמאס לי מהטרטור ומהשרות הגרוע החלטתי לעבור לחברה מתחרה!
יש לציין שיש בידי את כל המסמכים ששלולמו להם את את כל הסכומים בכל חודש וחודשו.
כמו כן אציין שלמרות שהתנתקתי מסלקום עדיין אני מחוייב לשלם בעבור הבלקברי והטבלט עד גמר התשלום.
כספי סוג הנזק :
שיחזירו לי את מה שגבו ממני ללא צורך. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה