פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות לקוחות ללא הרף. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הגעתי לסניף של חברת סלקום הנמצא בקריית שמונה על מנת לקבל הצעת הצטרפות לשני קויים שברשותי.
הנציג שמכר לי הציג בפני חבילה שדי משתלמת והייתה בעיה של סימים,כל סים בעלות של 100 שקלים,כמובן כצרכנית ישראלית החלטתי לא להסכים והתווכחתי,הנציג פנה למנהל שאליו נגיע בהמשך וחזר עם חיוך,אנחנו נזכה לך כל סים ב50%.
כמובן שהסכמתי ,נסגרה עסקה 95 שקלים בחודש הכול חופשי ורק בחודש הראשון יהיה עוד 50 שקלים לכל קו על הסימים.
הגיע החשבונית הראשונה,"באופן מפתיע"היה רשום שציוד עלהלי 200 שקלים,שום הנחה לא הייתה.
הלכתי למחרת לסניף כדי לשאול את המנהל מה קרה,הוא הסתכל בפניית מכירה(וזה אחרי שהוא גזל ממני עוד 30 שקלים באותו רגע על סים חדש כי לא היה להם מתאם שיתאים למכשיר החדש שברשותי)
בפניה היה רשום,הוסבר ללקוחה על עלות סימים.
המנהל מסתכל עליי ואומר לי שמעי הנציג שלי אמר שהוא הסביר לך,זה בעיה שלך.
כן!!!במילים האלה
הסתכלתי מזועזעת,באתי לשאול על חיוב שלא היה אמור להיות,נגזל ממני במקום עוד 30 שקלים מיותרים על חוסר הקשבה והתעניינות,וחוץ מתשובה של בעיה שלך לא קיבלתי כלום.
ניסיתי להתקשר למוקדים בטלפון כבר כמה פעמים אבל הקו התנתק"בטעות"כשהנציג הבין את הבעיה,כל פעם כשאני מגיעה לסניף שוב המנהל הגדול אומר לי שהנציג לא עובד כרגע ולכן אין לו מה לעשות,ושאני אקפוץ מדי פעם לבדוק אם יש חדש.
אשמח לקבל תשובה מיידית מהחברת תקשורת הדורסנית והבלתי אמינה,כי אני בסך הכל צרכנית קטנה.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה