פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מחברת סלקום - מוקד מכירות וסניף ראשון לציון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

אני נמצא כבר קרוב ל20 שנה עם חברת סלקום וצר לי לכתוב את המכתב בנידון, אך אני עושה זאת כדי לסיים את הטיפול במקרה שלי וללמוד למקרים הבאים.

לפני כשבוע ניהלתי מספר שיחות עם מוקד המכירות (של סלקום וחברות אחרות) ובעקבותם החלטתי להצטרף למסלול "תעשייה אווירית" כבן משפחה של עובד החבר בחברת סלקום.
בחרתי במסלול מספר "4" ורכשתי טלפון (samsung galaxy s3) באופן עצמאי ע"מ לבצע ניתוק זיקה.

ביום א האחרון (ה21 לחודש) שוחחתי עם ברוך ממקוד המכירות אחה"צ והנ"ל ליווה אותי בתהליך; ברוך היה מהיר אך לצערי לא יסודי.

להלן הבעיות שעלו בתהליך:

1. ברוך טען שאני מחויב לקנות סים חדש למרות שציינתי שיש ברשותי 2 סימים (על מספרים 0522551212 ו 0528383488) וחייב אותי על כך 190 שח - זה היה בידיעתי הגמורה, אך לא הצלחתי להבין למה אני צריך לרכוש סים חדש כאשר יש כאלה ברשותי ויתרה מכך אף נציג לא ציין זאת קודם בשיחות שניהלתי לפני ההצטרפות.
2. ברוך הפנה אותי למרכז השירות על מנת לבצע את ניתוק הזיקה והצטרפות לביטוח של תע"ש, אך לאחר ההמתנה בתור ושיחה עם הנציגה, התברר שאיננה יכולה לעשות זאת כי המספר לא "מאוקטב" - ביקשתי כמה פעמים מברוך לאקטב את המספר ואמר שינסה לעשות כך, אך בסופו של יום ברוך ציין שהמספר יאוקטב רק למחרת (ה22 לחודש) וכך נאלצתי לעזוב את מוקד השירות לאחר המתנה ארוכה וללא טיפול.
3. למחרת (ה22 לחודש) הגעתי שוב למוקד בראשל"צ ונפגשתי עם הנציג איציק. ביקשתי ממנו להשלים את התהליך של ניתוק הזיקה והצטרפות לביטוח. התהליך של ניתוק הזיקה אכן הושלם אך שם להפתעתי לא היתה אפשרות לבטח את המכשיר. זהו נושא ששאלתי עליו פעמים רבות וכל הנציגים של המכירות טענו שניתן לעשות זאת במוקד שירות הלקוחות!
4. בנוסף, באותה פגישה ב22 לחודש בשירות הלקוחות של ראשון לציון, ביקשתי מאיציק לתת לי סים משני לטלפון הקבוע ברכב, הוא נתן לי סים חדש ואמר לי שאני יכול לשים אותו ברכב ושזה יעבוד (מספר הסים הוא 899720201159042389) - יצאתי מהמוקד והסים לא עבד, שוב הרמתי טלפונים והתברר לי שאיציק לא "איקטב" את הסים בתום הפגישה שלנו ושאין לי ברירה אלא לגשת שוב למוקד שירות הלקוחות. נכון להיום - הסים המשני שלי לרכב לא עובד.

לאור האמור לעיל, ניתן לראות שאני נאלץ להגיע למוקד שירות הלקוחות 3 פעמים במקום פעם אחת בלבד, בנוסף מידע שנמסר לי לפני תחילת התהליך אינו בהיר ומעודכן (לגבי רכישת הסים החדש והביטוח) והשירות במוקד עצמו לא יסודי.
כולי תקווה שניתן יהיה לטפל במקרה זה כמו שצריך ולפתור את הנושאים הפתוחים (ביטוח ואקטיבציה של הסים המשני) במהירות ויעילות.
כולנו היום חשופים לתחרות הקשה שיש בשוק זה, ואני מעוניין להמשיך להיות לקוח סלקום - שירות של החברה הינו גורם מכריע להחלטה שלי או אחרים להתמיד ולהישאר בחברה סלולר כזו או אחרת.
שירות לקוי סוג הנזק :
מצוין לעיל פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה