פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גנבה,מירמה,הפחדה ואיומים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
פונה אליכם בגלל מעשה מרמה ,הפחדה,גנבה ואיומים של חברת סלקום תקשורת
מצ"ב העתק מהמכתב ששלחתי להם אחרי שיחה מאד לא נעימה שהיתה לי איתם, ואחרי שעוד טרחו לאיים על אימי ולהגיד לה שהיא עברה על החוק כאשר קנתה מכשיר באופן פרטי
ממש חבל שחברה כזו מנצלת את האזרח הקטן
אודה על עזרתכם בנידון
מצ"ב השתלשלות הדברים
פונה לגבי מכשיר על שם אימי
לפי כשבוע היינו בסניף בראשון לצורך החלפת מכשיר המכשירים היו יקרים מדי אז אמרנו תודה אין צורך אבל ביקשנו לחסום את האינטנרט מאחר ואנו נרכוש מכשיר באופן פרטי
אימי היא אשה בת 65 שאין לה שום צורך באינטרנט!!!!
היום הבאתי לאימי מכשיר חדש בשעות הצהרים החלפתי את הסים מהמכשיר הישן לחדש ועדכנתי מספרים
הנייד התחבר לאינטרנט של הבית ככל הנראה ומשום מה בשעה 15:20+- אימי קיבלה מסרון כי החיוב יכול להגיע למאות שקלים - אפילו במסרון היא לא יודעת להסתכל טוב
כעבור כשעה אני ראיתי אותו וישר התקשרתי אליכם ונציג נחמד טען כי החשבון הגיע לחמש מאות שקלים
תסבירו לי איך בפחות משעתיים חשבון אינטרנט יכול להגיע ל500 ש"ח מה גם שביקשנו שלא יהיה חיבור בכלל - בזמנו היה לה מכשיר מהישנים!!!!!
מה גם שלטענתי היא לא צריכה אינטנרט לכן ביקשתי לחסום לה גלישה - דבר שלא בוצע
הנציג טען כי לא יכול לעזור
הוסבר כי היו צריכים להתקשר ולהתריע על כך ולמה רק כעבור שעה שלחו מסרון
ביקשתי שאחראית תחזור אליי והנל הבטיח כי בשש ורבע אחראית תתקשר
ואכן בשש ורבע חזר אליי הנציג ואמר כי מעביר אותי לאחראית, שמו אותי בהמתנה של רבע שעה פשוט חוצפה
אני אחרי ניתוח וכל עוגמת הנפש שגרמתם לי היום לא תעבור ככה בשקט
אחראית המשמרת טענה כי אין מה לעשות ועוד בשיא החוצפה שלה טוענת כי זה עברה על החוק לקנות מכשיר לא מכם
זה עברה על החוק לנסות להפחיד אשה בת 65 ולהגיד לה שהיא עוברת על החוק!!!!!!!!!
וזה עוד יותר עברה על החוק לרמות ככה אנשים בסכומים
היכן היושרה שלכם והיכן ההגינות
אני דורשת באופן מיידי פיצוי על כל הסכום ועל עגמת הנפש
בנוסף בשיא החוצפה שלכם שלכם לאימי ולאבי מסרון בערבית!!!!!! על איזה משהו חדש שאתם עושים
אנחנו יהודים גאים הפחדתם אנשים מבוגרים שקיבלו הודעה בערבית ולא ידעו מה זה נאלצתי לשלוח את ההודעה למכשיר שלי כדי לתרגם אותה
ומה שנאמר לי מאותה אחראית זה כי טעיתם, סליחההההה לכם מותר לטעות ולא לשלם על זה
אני מעבירה את הכל לעו"ד ולכל אמצעי תקשורת שאני אצליח בושה וחרפה
פונה גם למשטרה לצורך הגשת תלונה על גנבה ומירמה - וזה לאחר התייעצות מול עו"ד ובנוסף על הפחדת אנשים מבוגרים ועל שליחת מסרון בערבית!!!
יש לכם עד יום ראשון להודיע לי מה הוחלט

דיי יש לשים סוף לנצלנות
אתם צריכים לנסות לרצות לעזור לאנשים ולא לגרום להם לעבור חברה

בתודה מראש
הילה קונפורטי
עוגמת נפש,עלבון,בזבוז זמן סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה