פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול קלוקל ועגמת נפש רבה - בזבוז יום עבודה ! נושא התלונה:
שמעוני אורי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
סיוט ושמו סלקום
לאחרונה רכשנו רכב חדש , מאחר ובזמנו רכשנו 2 ערכות דיבורית בלוטוס יחד עם מכשיר הסמארטפון שאשתי ואני רכשנו , לפני כ6 חודשים חצי שנה התקנו את הדיבורית באחד הרכבים שלנו , התהליך היה קצר ונעים הנציגה של סלקום איתרה במהירות את ההזמנה ואת מספר השובר והפנתה אותי ומרכז ההתקנות לקביעת יום להתקנה ואכן ההתקנה בוצעה כאמור כל התהליך היה מהיר בשיחת טלפון קצרה אחת או שניים , נגמר הסיפור !
אני לתומי חשבתי שגם הפעם בקשתי להתקנת הדיבורית שנרכשה על ידי תענה באותה יעילות.
בבוקר יום ראשון 28-4-2013 פניתי מלא מרץ ורצון טוב ל שרות הלקוחות 123* כדי להתחיל בתהליך , השארתי את מספר הטלפון שלי במעני וחזרו אלי לאחר כ חצי שעה בשעה 10 בבוקר , הסברתי למוקדן את רצוני ולהפתעתי הוא אמר לי , "תראה אני לא רואה בשום מקום שמגיע לך דיבורית זה לא רשום לי ואני בסבלנות רבה הסברתי לו שיש לנו 2 מינויים ובאחד מהם כבר התקנתי דיבורית ולא יכול להיות שלא מגיע לי כי שני המינויים הם מאותה עסקה "בני משפחות מוטורולה" ובשניהם שילמנו על דיבורית אך הוא בשלו "אני לא רואה בשום מקום שמגיע לכם דיבורית , כמובן שהשיחה ארכה זמן הוא השאיר אותי מספר פעמים בhold- הלך לברר וחזר כל פעם ובנימה לא החלטית ומגומגמת אמר לי שהוא אינו רואה שמגיע לי , בסופו של דבר הוא הציע לי לגשת למרכז השרות ולבדוק שם לא עזרו כל הסברי שבפעם הקודמת לא היה כל צורך להגיע פיזית למרכז השרות והטיפול היה טלפוני וקצר , ברור שכל הגעה למרכז השרות אורכת זמן , פקקים,חניה,המתנה בתור וכו' , מאחר ולא הושארה לי ברירה יצאתי למרכז השרות , לאחר המתנה של יותר משעה קיבל אותי נציג השרות , שוב חזרתי על כל הסיפור , שני מינויים...שני דיבוריות...אחד קיבלנו וכו' וכו'...הנציג ברוב חשיבות התחיל לנבור במחשב בעוד אני ממתין ,לאחר זמן מה חזר על המנטרה ששמעתי אין ספור פעמים מהנציג הטלפוני "אני לא רואה שמגיע לך" לא עזרו כל הסברי על כך שכבר התקנתי בעבר דיבורית במנוי אחד וזו אותה עסקה , דהיינו , כל מי שרכש טלפונים בעסקת "בני משפחות מוטורולה" זכאי לדיבורית ולו לא היה מגיע לי, הרי לא היו נותנים לי גם את הדיבורית עבור המנוי האחר ,בפעם הקודמת .אך הוא בשלו ! לא מגיע לך דיבורית ! ביקשתי כמובן לקרוא למנהל , המנהל היה כמובן עסוק ...ושוב המתנה מורטת עצבים למנהל....לאחר כ 20 דקות הגיע המנהל וברוב הוד והדר התיישב ליד הנציג ושוב חזרתי על כל הסיפור , שני מינויים...שני דיבוריות...אחד קיבלנו וכו' ושוב חקירת שתי וערב ,איזה דיבורית האם אתה רוצה רק התקנה אתה לא שילמת על דיבורית אולי הבטיחו לך אז אבל אחרי שנה זה כבר משהו אחר וכו' וכו' ועצבי הולכים ונמתחים אני מרגיש שאני עומד מול קיר ,ממש חסר אונים ... אך למה שאותר ! הרי אני יודע ששילמתי על זה , ואז ביקשתי מכבוד המנהל שיואיל להתקשר עם נציג סלקום שבזמנו ביצע את העסקה מול מוטורולה והינו מצוי בפרטי העסקה אולי הוא יוכל להפנות אותו למקום המתאים שם יוכל סוף סוף לראות את הפרטים , אך הוא בשלו , בביטחון ובהחלטיות שמרומיי משרתו מקנה לו אמר: "אני לא מתקשר לשום מקום ,אני רואה מה שצריך לראות ואתה לא רכשת דיבורית !" לא עזרו תחינותיי והסבריי שהרי גם אותו נציג שביצע את העסקה עם מוטורולה הוא עובד סלקום ולא יקרה כלום אם יתייעץ איתו והוא בשלו "לא רכשת ולא שילמת עבור דיבורית !" כאילו אני שקרן ומגיע במטרה להונות את סלקום כדי לקבל דיבורית . שאלתי אותו מה עלי לעשות עכשיו והוא אמר לי שאם אני רוצה אני יכול לרכוש דיבורית עכשיו, אני כמובן אמרתי שאני לא נוהג לרכוש ולשלם פעמיים על אותו מוצר ואני עוד יוכיח לו שהוא טועה.
הלכתי לביתי והמשכתי בחקירותיי ,הגעתי טלפונית לנציג שייצג את סלקום בעסקה מול מוטורולה וביקשתי את עזרתו וגם הוא אמר לי שלמיטב זכרונו העסקה כללה דיבורית אך הוא נמצא עכשיו בתפקיד אחר והוא עסוק ולא יכול לעזור לי . והנה חזרתי לנקודת ההתחלה מה עושים ! ... החלטתי להתקשר שוב לשרות 123* ,אולי במקרה הם יאתרו ... התקשרתי וכמובן לאחר המתנה ארוכה הגעתי לנציגה , ושוב כל הסיפור ושוב שאלות של הנציגה והסברים שלי ,אך פתאום ! להפתעתי הגמורה היא אמרה לי : "כן ברור מגיע לך דיבורית" ואני כלא מאמין שואל איפה את רואה את זה ? והיא אכן החלטית ואמרה שהיא רואה שרכשתי דיבורית ואני משלם עבורה מידי חודש ! אבל , היא לא יכולה לעזור לי כי היא לא יכולה להנפיק עבורי שובר והיא גם לא יכולה לראות את מספר השובר ואני צריך ללכת פיזית לשרות הלקוחות כדי לקבל שם את השובר ואני בתגובה : " זה בדיוק מה שאמרו לי בבוקר , הייתי שם והם טענו שלא מגיע לי " ואז כנראה שהביטחון שלה התערער ואז היא הכניסה אותי ל HOLD והלכה לדרכה... ואני שוב עם הג'ינגל שכבר יצאה לי מהאף! ולאחר המתנה דיי ארוכה חזרה אלי ושוב... שאלות וברורים ושוב חוסר ביטחון שלה אולי בכל זאת לא מגיע לי ? בסופו של דבר היא יעצה לי להתקשר למרכז ההתקנות שלהם ואם הוציאו בעבר שובר הרי הם יכולים לאתר אותו , ביקשתי ממנה להמתין על הקו בעוד אני מתקשר כדי לסגור את הנושא מכל הכיוונים אך היא סירבה ! בטענה שזמן ההמתנה שם הוא גדול והיא לא יכולה להמתין , תשובה מוזרה ! ואני כן יכול ? הזמן שלי לא יקר? ביקשתי ממנה לתעד בדיוק את השיחה ואת העובדה שהיא חושבת שאכן שילמתי עבור דיבורית ונפרדנו... לאחר כ 40 דקות שיחה ! כאשר אני נזרק שוב להתמודדות עם עוד אגף של חברת סלקום , התקשרתי כמובן למרכז ההתקנות 661* בתקווה לאתר סוף סוף את השובר הנעלם... במרכז ההתקנות עונה כמובן תקליט לחצתי על המקשים המתאימים ובסופו של דבר הגעתי למבוי סתום , חשבתי אולי לא בחרתי נכון והתקשרתי שוב והפעם בהקשבה רבה ושוב הגעתי למבוי סתום , אין כל אפשרות להגיע למענה אנושי ואם אין מספר שובר אין כל אפשרות לברר דבר כל שהוא .
והנה הגעתי שוב ...לנקודת ההתחלה ... מה עושים ?!?!?! חזרתי שוב לשרות הלקוחות, כי הרי שם כבר יודעים שמגיע לי דיבורית והם אמורים לסדר את זה,הפעם הגעתי לבחורה אחרת למרות שאמרתי לה שדיברתי עם מישהי והיא תעדה את הסיפור והכי פשוט שתביט במסך ותראה הכול ! אני כמובן נאלצתי לחזור על כוללל הסיפור מחדש , שני מינויים...שני דיבוריות...אחד קיבלנו וכו' וכו'...ושוב שאלות ותהיות ושוב הכניסה אותי ל HOLD והלכה לברר ... , ביררה פה וביררה שם וחזרה אלי עם בשורה חדשה ישנה "לא רכשת דיבורית לכן לא מגיע לך ! " פשוט לא יאומן ! הכול מחדש ! אמרתי לה שלא יכול להיות אולי שתעביר אותי לבחורה שדיברתי איתה קודם היא כבר ביררה וראתה שכן מגיע לי דיבורית אבל לא! היא התעקשה לטפל בזה בעצמה ושוב HOLD ושוב המתנה מורטת עצבים עד שחזרה אלי עם "מליון" שאלות מצחיקות כמו "יש לך דיבורית ואתה רוצה להתקין אותה ברכב אחר ? ושוב חזרתי "יש לי שני מינויים ומגיע לי 2 דיבוריות ,קניתי אוטו חדש ואני מעונין להרכיב דיבורית נוספת ברכב החדש" ואז "אהה אתה רוצה עוד דיבורית, אז אתה יכול לרכוש ... ועוד ועוד ועוד , פשוט מתיש ביותר !!!! בסופו של דבר לאחר כ 40 דקות שיחה היא ביקשה ממני שאסגור את הטלפון והיא תבדוק הכול ביסודיות ותחזור אלי אכן המתנתי כ 15-20 דקות והיא חזרה אלי ופתחה ואמרה "תשמע, שאלתי את כול סלקום אף אחד לא יודע מה קורה פה כל אחד אומר לי משהו אחר ! אבל תשמע ! נכון יש לך דיבורית ואתה רוצה להתקין אותה ברכב אחר ?" וואו לא יאומן ! הרגשתי שאני ממש עומד מול קיר ולא יכול לעבור דרכו , לאאא ! אמרתי , אין לי דיבורית ! קניתי רכב ואני רוצה להתקין דיבורית שרכשתי אצלכם ברכבי החדש !!!! ושוב לא יאומן ! שוב HOLD ושוב המתנה מורטת עצבים ואז שוב הציעה לי להתקשר ל 661* ואז אמרתי שהתקשרתי כבר ואי אפשר להגיע למענה אנושי וביקשתי שהיא תתקשר בעצמה ותשמע את התקליטים עונים, אמרה שלא יכולה, ולא נותר לי אלא להתקשר מטלפון נוסף כדי שהיא תשמע בעצמה , לפי הנחיותיה לחצתי על מקשים שונים עד שקיבלנו מספר טלפון של מתקין ,רשמתי אותו ואז שוב התקשרתי לבית המלאכה בו מתקינים דיבוריות ,בעוד הנציגה על הקו ענתה הפקידה ניסיתי להסביר ואז הם דיברו בניהם ע"י הרמקולים של שני הטלפונים שלי , ובסופו של דבר אמרה הפקידה בבית המלאכה שהיא בודאי אינה יכולה למצוא את השובר ובלי שובר או מספר שובר אינה יכולה לעזור וסלקום היא זו שצריכה להוציא את השובר ! ושוב הגענו לנקודת המוצא ... ואז הנציגה אמרה שהיא חושבת שאכן מגיע לי דיבורית אבל אני צריך לגשת שוב למרכז השרות! לא יאומן ! השעה הייתה כבר אחרי חמש ואני לאחר שיחה של 30 דקות עם הנציגה ! ואני עוסק בעניין הדיבורית מהבוקר ! התחננתי אליה שתכתוב בפרוש שבדקה ומצאה שאכן מגיע לי דיבורית כדי שהסיפור לא יחזור מחדש במרכז השרות שהרי הייתי כבר שם ,היא אמרה שתעשה זאת , ואז ביקשתי לדבר עם מנהלת כדי להתלונן על כל התהליך שעברתי , כמובן שגם זה לא הלך בקלות אבל בסופו של דבר אמרה לי שהיא מעבירה אותי למנהלת ואז שוב נכנסתי להמתנה ארוכה כאשר אני שומע ברקע את הג'ינגל של סלקום אשר מדבר על אהבה ... ואני כבר רותח ,מותש ועצבני ובודאי שמוותר על חיבוק הדוב האוהב של סלקום. ואני ממתין ,וממתין , וממתין ...ופתאום אני מבין שאם לא אצא מייד למרכז השרות לא אצליח להגיע לפני סגירתו ! ואז ,עם הטלפון ב HOLD בהמתנה למנהלת בשרות הלקוחות יצאתי לכיוון מרכז השרות ושוב פקקים ,ועצבים ,וחניה ובסופו של דבר הגעתי למרכז השרות בדיזינגוף סנטר , לקחתי מספר ואגב, אני עדיין בHOLD וממתין למנהלת בשרות הלקוחות , במקרה הנציג שטיפל בי בצהריים היה פנוי .ניגשתי אליו ושאלתי אותו אם הוא זוכר את המקרה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה