פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות החזרת מכשיר חדש נושא התלונה:
מונגם זוהרה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏21 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הפלד 15 פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

רציתי להתלונן על חברת סלקום קלקוחה קבועה שלהם במשך שנים נתקלתי לאחרונה בצורה בוטה ומגעילה מצד מנהל משמרת והנציגים שלהם.
ביום שלישי 20.05.2013 הגעתי לחברה בפתח תקווה ברחוב הפלד 15 לאחר שהפלאפון שלי שותק שהגעתי וחכתי בתור כשעה וחצי המקום כבר נסגר ובין הלקוחות האחרונים במקום הנציג הודיע לי שיש להעביר את המכשיר לתיקון וזה יכול לעלות לי כסף מאחר ואין לי אמצעי תשלום זאת בעיה,
אמרתי לנציג שכולה יש לעדכן גירסה למכשיר למה זה עולה לי כסף אמר שאם הם יגלו תקלות שונות הם יתקשרו אלי ששאלתי כמה זה יעלה אמר יכול להגיע מעל 300 שקלים ואלי גם ל500. ששאל אותי לגבי אמצעי תשלום הסברתי לו שיש לבעלי מנוי אצלהם דרך הוראת קבע.
הנציג אמר שאל את המנהל ולי דבריו "המנהל אמר לו לעשות 'קומבינה' כדי שבלי נוכחות בעלי זה יהיה אפשרי.
ואז אמר לי תשמעי יש טלפון יותר טוב יותר מתקדם אני לא בטוח שיוכלו לתקן לך את המכשיר גם ככה אין לו ביטוח, וחבל. התקשרתי לבעלי ושאלתי אותו בעלי לא הסכים מאחר ורצה טלפון יותר מתקדם נגד מים, הנציג אמר חבל זה עולה יקר ששאלתי אותו כמה אמר תעזבי את לא תוכלי לעמוד בהתחיבות של המכשיר.
הודעתי לנציג באותו זמן כמה פעמים שעדין אין לי אמצעי תשלום שיביא לי הוראת קבע שאני ימלא והבנק יאשר לי אמר זה לא בעיה שיביא לי.
באותו מעמד כבר הסניף התחיל להתרוקן מעובדייה והנציג התחיל להראות סימני לחץ של ללכת הביתה, בקשתי ממנו שיראה לי את המכשיר הביא לי מכשיר לדוגמה ותוך כדי אמר לי שהמכשיר זול ושאני ייקח כי אני חייבת ובבית אני יימשיך לשכנע את בעלי בקשתי ממנו שיעביר לי את כל הנתונים לנייד החדש הנציג שלא היה לו זמן מאחר והטלפון רק נדלק אבל לא יכולנו לעשות בו שימוש בגלל שלא הייתה תוכנה מעודכנת לא ניסה אמר לי שהנתונים אבדו ולכן לא ניתן.
הנציג אפילו לא ניסה לחבר את הנייד למכשיר אשר נמצא בכל חברת תקשורת שמעבירה נתונים מטלפון לטלפון בלי לשמור בכרטיס הזיכרון, לא החתים אותי על מסמכים אשר מאשרים את זהותי ואת הקשר לבעלי ולאמת שהוא הכן בעלי לא דיבר איתו בטלפון כדי לאשר פרטיים ובקובינה עם מנהל קשרי לקוחות עיסקיים העביר את החשבון שלי לחשבון של בעלי ללא העברת בעלות.
וששאלתי אותו מה לגבי אם אני יתחרט והרצה להחליף אמר לי שיש לי 48 שעות להחליט ואם אני לא מעוניית אני יוכל להחליף ועל הנייד היישן אני ימשיך לשלם ולקח לי אותו בלי לנסות אפילו להסביר כלום.
ויום למוחרת חזרתי לסניף ובקשתי להחליף בא אלי אותו מנהל ואמר לי שמדיניות סלקום בסניף הזה שמכשיר שנעשה בו שימוש לא ניתן להחליף אלה אם כן הייתי קונה אותו בקניון או דרך הטלפון שהסברתי לו שיש חוק אמר שנכון שיש חוק של שבועיים אבל לסלקום יש מדיניות אחרת בקשתי את הנייד היישן שנשאר אמר שאני לא יכולה לקבל אותו ואם אני לא מרוצה שאני יקנה עוד מכשיר שאני רוצה ואם אני לא רוצה אני יכולה להתנייד לחברה אחרת אבל הם לא יטפלו בי ואם ניתבע אותם הם יאשימו אותי בזיוף חתימה הסברתי להם שלא החתימו אותי והמנהל אמר שאני משקרת.

אני מתחננת בבקשה תעזרו לי במהירות כי לפי מה שאני יודעת שהטלפון הם יתקנו אותו וישתמשו בו ואת הפרטים החשובים לי הם ימחקו וימשיכו לעשות קופות ולהתעלל בלקוחות כדי להמשיך לעשות אחוזים וקופה וזאת התנהלות לא הוגנת ואפילו עברה חוקית.

תודה רבה,

מספר הטלפון שלי 052-6539959
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה את הנייד הישן ולהחזיר את המוצר החדש שנרכש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה