פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש מרץ פניתי לסלקום לקבלת הצעת מחיר לחבילה וזה לאחר שהתקשרו אלי מסלקום כמה פעמים ,הופיע נציג סלקום בעבודה והציע לי חבילה של 3 קווים ניידים קו נייח ואינטרנט חופשי תמורת 320 שח , מסר לי ליד 3 סימיים והבטיח לי שתוך שבוע יתקינו לי מודם בבית וגם הקו הניח יועבר לשיחות של סלקום , מסרתי לנציג פרטי חיוב נתוני הבנק וחשבון שלי , עברו שבועים ולא הופיעו בביתי להתקנת מודם , ואז התקשרתי לבטל החבילה ולבטל התקנת מודם , 3 שבועות לאחר מכן התחלתי לקבל הודעות להסדרת חשבון , ההתקשרתי לסוכן ולא היה מענה ואז הלכתי וניידתי הנייד שלי לחברה אחרת , סלקום המשיכו לחייב אותי על כל החבילה נכון ליום זה , כאשר מבין שנינו הם הפירו ההתחייבות
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה