|
|
|
|
|
|
זמן אויר גבוה מאוד כולל אכזבה מסלקום |
נושא התלונה: |
וינר ירון |
שם/כינוי: |
שבת 08 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום ה-08 04 2006 ניכנסתי לחשבונית שלי באינטרנט ולהפתעתי גיליתי שהתעריף שלי עלה ב 2.5 אגורות שרק ליפני חודש היתה העלאת מחירים זאת חוצפה אבקשכם את היתיחסותכם המהירה לפיתרון בילבד בתודה ירון
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
עופר-פניות הציבור- סלק |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר וינר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר פניות הציבור. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|