פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן אויר גבוה מאוד כולל אכזבה מסלקום נושא התלונה:
וינר ירון שם/כינוי:
‏שבת ‏08 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היום ה-08 04 2006 ניכנסתי לחשבונית שלי באינטרנט ולהפתעתי גיליתי שהתעריף שלי עלה ב 2.5 אגורות שרק ליפני חודש היתה העלאת מחירים זאת חוצפה אבקשכם את היתיחסותכם המהירה לפיתרון בילבד בתודה ירון
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר וינר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה