פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שיחות שלא בוצעו על ידי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי הוא ליאור מלניק ואני ומשפחתי מתגוררים בגרום אפריקה, כדי לשמר את מספרי הטלפון שהיו לנו בישראל חתמתי עבור החבילה הבסיסית ביותר ושילמתי 7 ₪ לחודש עבור כול מנוי.

בתאריך 5.6.13 בסביבות 13:00 שעון ישראל נגנב לאשתי הארנק בזמן שהייתה בסופרמרקט המקומי,

מיד שזה קרה התקשרנו לחברות האשראי וביטלנו את הכרטיסים, פנינו למשרד הרישוי להנפיק רישיון חדש והתקשרנו למכבי ועוד מספר גורמים כדי לבטל ולהנפיק כרטיסים חדשים,

בארנק היו גם 3 כרטיסי SIM של בני משפחתי, המספרים הם:

• 0527076746
• 0542512725
• 0527076697

ב 7.6.2013 התקשרתי לחברת סלקום והם העבירו אותי מגורם אחד לגורם שני במשך כמעט 50 דקות!! במהלך השיחה התברר לי שהגנב השתמש בכרטיסי ה SIM בסכום של 8900 ₪ עד אשר נחסם ע"י סלקום.

חשוב להדגיש משספר נקודות:

1. מאז נובמבר 2012 אנחנו מתגוררים בדרום אפריקה,
2. מעולם לא נעשה שימוש בכרטיסים אלו בזמן שהותנו כאן (אולי רק שיחה או שתיים בשנה שעברה...)
3. השיחות לא נעשו על ידינו וזה ברור בוודאות – אפשר לראות מהפירוט שיחות...
4. בניגוד לחברות האשראי שמיד מזהות שימוש חריג ומשהו שחורג מהתנהלות המנוי, סלקום אפשרה שימוש חריג ביותר במנוי – רק כדי להבהיר זה מנוי של 7 ₪ בחודש שמאז נובמבר 2012 לא השתמשנו בו מעבר לדקות בודדות (במרץ האחרון היינו בישראל ואני לא מחשיב את התקופה הזאת)
5. אף גורם מחברת סלקום לא ייצר איתנו קשר (הטלפון שלי מופיע בחשבון) כדי להתריע על המצב.
ביום ראשון ה 9.6.12 התקשרו אלי מחברת סלקום והודיעו לי שעל פי מדיניות החברה אקבל זיכוי על חלק מהשיחות אך בכול זאת אחויב ב 3000 ₪ עבור השיחות (שאותן כאמור לא ביצעתי) כאשר ביקשתי לנסות לדבר עם משהו בכיר יותר נמסר לי שגם מנכ"ל סלקום לא יעזור כאן....

אודה לכם על טיפול בנושא

תודה

ליאור
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה