פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי עבור ביטוח ללא הודעה מראש נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחת סלקום כבר שנתיים,
לפני כחצי שנה עזבתי אותם ועברתי לחברת הוט מובייל משום שהציעו לי מחיר זול יותר,
לאחר מס' ימים התקשרו אליי אנשי שימור הלקוחות שלהם וביקשו ממני לחזור ובתמורה יחייבו אותי כפי שהתחייבו חברת הוט מובייל. נעניתי לבקשה.
לאחר מס' חודשים מכשיר הפלאפון שלי היה צריך תיקון, ניגשתי לחברה כדי לתקן אותו ונאמר לי כי אין לי ביטוח,
סיפרתי להם שיש לי ביטוח וכנראה נציג שימור הלקוחות לא עידכן זאת.
הנציג שעמד מולי קרא למנהל, וזה אמר לו לעשות לי ביטוח.
בסוף אותו חודש התקבלה בביתי חשבונית העומדת על 260 ש"ח!!! [כאשר סוכם שסך החשבונית שלי יהיה 200 ש"ח] כשהתקשרתי אליהם, התברר לי כי אני משלמת על הביטוח,
כלומר- חברת סלקום חייבה אותי בביטוח מבלי ליידע אותי על כך וללא התראה מוקדמת! כשביקשתי לבטל את הביטוח נעניתי כי אחוייב בקנס!!!
גם גנבו את כספי ללא ידיעתי וגם מחייבים אותי בקנס?!
דבר שכזה לא יעלה על הדעת!
דיברתי עם מנהל שירות הלקוחות של סלקום והוא ענה לי שאין ביכולתו לעזור לי, וכל שביכולתו לעשות הוא לתת לי זיכוי על חודש אחד!

אשמח שתטפלו בפנייתי בהקדם,
הרבה הרבה תודה על מתן תשומת הלב
כל טוב
כספי סוג הנזק :
החז רכספי וביטול הביטוח ללא חיוב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה