פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום מיותר על דמי מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היה לי טלפון נייד 1 של סלקום, הפסקתי בו את השימוש באופן סופי, רכשתי 3 מכשירים חדשים של סלקום בתוכניות אחרות, כעת נותר לי חוב על המכשיר הראשון של תשלום על המוצר ותשלום דמי מנוי קבועים,
כאשר שאלתי פקידת סלקום ע"כ, אמרה שאין אפשרות לבטל דמי מנוי.

שאלתי היא: מקובל עלי לא לגרום לכם נזק על המכשיר עצמו, אך מדוע לגבות
דמי מנוי על המכשיר הישן? ואם לא חתמתי על כך במסמך לא מגיע לי ביטול התשלום? הרי אתם מרוויחים עלי די והותר על ההסכם החדש ומדוע לנצל אותי.
כמובן שחוסר התחשבות זו גורמת לשקילה מחודשת בתום החוזה לגבי חידוש
ההסכם.
כספי סוג הנזק :
ביטול דמי מנוי קבועים על המכשיר שאינו בשימוש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור - סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר בנימין וקס בקשר לתוכנית חיוב וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה