פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה כרונית במכשיר ותשלום אסטרונומי נושא התלונה:
בצלאל אורית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
סלקום , בוקר טוב!!
ברצוני להלין על שירות גרוע שאני מקבלת מזה חצי שנה
לפני כ3 חצי שנה בוצע ניסיון לתקן את המכשיר שלי במעבדה אך ללא הצלחה וכך מספר פעמים אשר המכשיר היה בתיקון ועדיין אינו תקין וכן גם איין לי שימוש במכשיר כי הוא תקול ולכן בכך אני יש לי מכשיר מהעבודה ולכן אני לא משתמשת בו כי איין אפשרות להישתמש בו מבלי שיתקע הוא יתכבה או לא יחייג.
בגלל בעיה זו אני הורדתי את המסלול לנטו כי אני לא משתמשת במכשיר וזה בלי בררה כי אינו תקין
אך החודש חייבו אותי על גלישה באינטרנט 500 שקל שלא גלשתי וזה גורם לי להרבה מאוד בעיות
אך את נציגי סלקום ומנהלי סלקום לא איכפת החוצפה וזלזול והיחס הגרוע פשוט מייאש ומכעיס מאוד.
נחשו מה... הבעיה הועברה למנהל מעבדה לגבי המכשיר שגם הם לא מצליחים לפתור את התקלה וגרוע מכך, מזלזלים בלקוח ולא חוזרים במשך שבוע.
חשוב לציין כי הוחלף בטריה עשו לי עדכון תוכנה כבר מספר פעמים אך המכשיר עדיין אינו תקין .
כבר חצי שנה אני לוקחת את המכשיר לתיקון ואז עוד פעם ואז עוד פעם וכבר נימאס לי ואיין לי כוחות כבר למה אני צריכה לסבול בצורה כזו בסך הכל אני משלמת כל חודש בחודשו על המכשיר על החבילה למה אני לא צריכה לקבל שירות כמו שצריך ושהמכשיר שלי יעבוד כמו שצריך ואני יוכל להשתמש בו ....
כנראה הגיע זמני לשקול את נושא ההתנתקות מחברתכם, אשמח לקבל את תגובתכם או יתרה מכך, את טיפולכם

עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה