פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משיבון סלולרי לא פעיל במשך חודש ימים נושא התלונה:
מתנה מור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי גילה מתנה, פסיכולוגית קלינית במקצועי.
במשך חודש ימים משיבון הסלולר שלי לא עבר, זאת אומרת עבד אך לא ניתן היה להשאיר בו הודעות, בתחילה נאמר לי כי מדובר בתקלה פשוטה אשר תיפטר בימים הקרובים (עד סוף אותו שבוע), כמובן כמו שאתם מכירים את סלקום התקלה לא נפטרה ואף לא טרחו להרים טלפון לעדכן אותי בכך .
פניתי שוב וקיבלתי את אותן תשובות, פניתי שוב ונאמר לי שסלקום שידרגה את המשיבונים הסלולאריים והגירסה החדשה בעייתית ואני מבין הלקוחות הבודדים שהמשיבון אצלם לא פעיל - עובדים על כך והתקלה תיפטר בקרוב - כמובן שלא נפטרה .
השיא היה אתמול יום שלישי 10/7 כאשר התקשרתי בשעות הבוקר וביקשתי לדבר עם מנהל, משכה את השיחה נציגה בשם שירן אשר הציגה עצמה כ"מנהלת בשירות לקוחות", סיפרתי לשירן את כל הטירטור שעברתי בחודש האחרון וכל עוגמת הנפש שנגרמה לי והיא הבטיחה לקחת את הנושא לידיה ולפתור את התקלה עד סוף היום, אמרה שהיא לא כמו כל הנציגים שטיפלו בי עד כה ושהטיפול מולה יהיה שונה.
שירן הבטיחה לחזור אליי עם תשובות בטוחות עד השעה 15:00 - כמובן שעד השעה 16:00 לא חזרה, התקשרתי למוקד שלכם שוב וענתה לי נציגה אחרת, יש לציין שכל המתנה כזאת לנציג לוקחת המון המון זמן.
בכל אופן ענתה נציגה וביקשתי ממנה לדבר עם שירן אשר לקחה על עצמה את נושא הטיפול בי, נאמר לי שלא ניתן להעביר את השיחה לשירן אז סרבתי לרדת מהקו עד ששירן לא חוזרת אליי, אותה נציגה שענתה לי הבינה את המועקה שלי והתכתבה במייל עם שירן והסבירה לה שאני לא מנתקת את השיחה עד שהיא תחזור אליי, בקרירות מלאה שירן ביקשה ממנה להעביר אותי למנהל כי אין לה פיתרון בשבילי, מה שגרם לי להבין ששירן כלל לא מנהלת ושיקרה לי במהלך כל היום, סרבתי שיעבירו אותי הלאה ודרשתי ששירן תתקשר אליי גם אם אין לה פיתרון, שירן "החמודה" הועילה בטובה לחזור אליי ושיקרה שניסתה להשיג אותי טלפונית ולא הצליחה (אשמח שתבדקו את הנושא) .
השיחה עם שירן הייתה קרה חדה וללא טיפת הבנה למצבי, הפיתרון של שירן היה שאין פיתרון כרגע ושאני מוזמנת להתנתק מסלקום כי אין לי שוב התחייבות כלפיכם (תאזינו לשיחה), השעה הייתה 16:20 ושירן ביקשה להעביר אותי למנהל שיטפל בי והודתה ששיקרה והיא לא מנהלת, סירבתי להמשיך הלאה והתעקשתי שהיא תמצא לי פתרונות כמו שהתחייבה בשיחתנו הראשונה, שירן אמרה לי "חמודה אין פיתרון את רוצה לעבור למנהל או שאני שמה את השיחה על הולד עד שאני מסיימת לעבוד בשעה 17:00 ואז נציג אחר ימשוך את השיחה", אכן זה מה שעשתה - השאירה אותי על הקו 45 דקות עד שנציגה אחרת משכה את השיחה בשעה 17:05.
עוגמת הנפש שנגרמה לי בהתנהלות מולכם בחודש האחרון בלתי ניתנת לתיאור במילים, עוד אציין את מספר הלקוחות שהפסדתי מאחר שמרבית השיחות שאני מקבלת ביום עוברות דרך המשיבון הסלולרי מאחר ואני בטיפולים -משאירים לי הודעות ואני חוזרת.
אציין גם את שעות העבודה הרבות שהפסדתי כדי להשיג אותכם טלפונית ולשוחח עם נציגים בטלפון - זמני ההמתנה שלכם ארוכים מאוד ולא הגיוניים כשמדובר בלקוחות עובדים, נדרשות שעות ארוכות כדי להשיג אתכם .
לסיכום אומר שאיני מעוניינת להישאר לקוחה בסלקום אני דורשת לקבל פיצוי הולם עבור כל מה שעברתי בחודש האחרון ולהתנתק מכם.
השירות שלכם הוא תת רמה, מעליב, פוגע ומכאיב בכיס .
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה