פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לפניות הציבור נושא התלונה:
לייבוביץ זויה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.
שמי זויה לייבוביץ
מספר טלפון: 0524227908/0777654654

לצערי אני פונה אליכם באין ברירה.
זה התחיל מרגע קניית הטלפון ועד עכשיו שאני עם טלפון מאוד מאוד משומש אחרי ההחלפה ועם הרגשה :למה אני בכלל לקוחה שלהם!
פירוט הפניה:
1. נציג בדינמיקה צירף אותי למסלול שלא תואם את הצרכים שלי בכלל. נתן מידע שגוי לגבי תשלום עבור טלפון השני, ואת זה אני יודעת רק לאחר שיחה עם שרות לקוחות.
2. לאחר מכן פניתי לשרות הטכני על מנת שיתנו לי הסבר מקצועי למה הטלפון לא מנגן קבצי SMAF למרות שבאתר הרשמי של SAMSUNG רשום שכן תומך. עד היום לא קיבלתי תשובה!
3. רשת דינמיקה צירפה אותי לביטוח מקיף לטלפון SAMSUNG. לפני כמה ימים המכשיר נפל למים והפסיק לעבוד. פניתי לשרות סלקום על מנת לשאול לאן אני צריכה להגיע כדי לקבל שרות תיקונים, במהלך השיחה אמרתי כמה פעמים שהטלפון מבוטח ונקנה ברשת דינמיקה, קיבלתי תשובה שאני צריכה להגיע לנקודת שרות של סלקום בחדרה ולא לדינמיקה.
אחרי שניגשתי לנקודת שרות והמתנתי כ-20 דקות, נאמר לי שלא יכולים לטפל בי כי הביטוח של דינמיקה! הייתי צריכה לנסוע לקצה השני של העיר כדי להגיע לדינמיקה ולקבל טיפול טכני.
4. הטיפול טכני היה זוועתי! החליפו לי למכשיר משומש ביותר עם מלא דפיקות וכאשר ביקשתי להחליפו, קיבלתי תשובה שזה מה שיש!
5. השרות של אותה נציגה בדינמיקה היה לא אכפתי בצורה שעוד לא נתקלתי בה. במקום לעזור ללקוחה, היא הוציאה משפטים כמו :החברה לא צריכה לתת..., ועוד דברים בסגנון. נציגה לא רצתה לתת שום פתרון חילופי לבעיה שלי.
כאשר ביקשתי להחליף למכשיר אחר, קיבלתי תשובה שאני צריכה לקנות בנוסף! שאלתי למה, והתשובה :לחברה אין מה לעשות עם מכשירך הישן. ומה קיבלתי לאחר תיקון!? קיבלתי מכשיר משומש שמישהו החזיר!

אני מאוד מקווה שהיחס שאקבל ממכם יהיה טוב יותר, מקצועי יותר ויתן לי ההרגשה שאני נמצאת בחברה מובילה בשוק הסלולרי בישראל.

לטיפולכם.
תודה מראש.
זויה לייבוביץ
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה, אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם גב' לייבוביץ ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתה של גב' לייבוביץ.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה