פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
8 ביולי 2013



לכבוד
פניות הציבור
סלקום / העתק לאמון הציבור

באמצעות פקסימיליה: 09-8607921


הנדון: חיוב לא הוגן בגין חבילה
שמי מרי פישר, ת.ז. 6255289/8 ועד לתאריך 20 ביוני היתי לקוחה של חברת סלקום.

בחודשיים הקודמים, לאחר שנחסם כרטיס האשראי שלי, ולא ניתן היה לשלם באמצעותו בעבור חיובי הסלקום ולא הצלחתי לגייס כרטיס אשראי כאמצעי תשלום חלופי, פניתי לחברת סלקום בבקשה לשלם בדרך אחרת.
לאחר שלא הסתייעתי בסלקום ולא נמצא פתרון אחר מלבד כרטיס אשראי שלא היה ברשותי/ או באפשרותי לגייס, נותקתי משיחות יוצאות, בתאריך 20 ביוני 2013.

הייתי לקוחה נאמנה של סלקום מראשיתה של החברה, ובכל זאת בסלקום לא הבינו שהמצב הקשה אליו נקלעתי באפן זמני, אינו סיבה לניתוק, אלא להתחשבות.

למרות שהחיוב עבור חודש יוני 2013 הינו בגין שיחות נכנסות בלבד, חוייבתי במחיר המלא של חבילה שלמה שלא מומשה.

לא יתכן שסלקום בעצמה לא תאפשר לי לקבל את מלוא החבילה עליה התחייבה החברה, ינתק אותי משיחות יוצאות אך בד בבד יחייב אותי במלוא התשלום בעבורה.

גם כספי יקר.
למען ההגינות אני מבקשת שתפחיתו מסך התשלום את שירות השיחות היוצאות, ותחייבו אותי אך ורק בגין חלקי היחסי בשימוש בחבילה, ולא יותר.


העתק שמור.


בתודה מראש,
מירי פישר
טלפון: 077-3241194

טל' לפניות ולהשארת הודעה: 052-3621181
כתובת מייל:
[email protected]


כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה