פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כסף - כמובן... נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי לפתע הודעה אוטומטית גסה שהחשבון שלי יעוקל אם לא אסדיר את "החוב".

בתדהמה מוחלטת התקשרתי למוקד ואמרו לי שלא עבר תשלום כלשהו בכרטיס(כנראה בגלל מעבר סניף בנק).

הקראתי שוב את נתוני הכרטיס לבחורה (עדי) בטלפון. היא אישרה ש"הכל בסדר, הכרטיס עבר".
שאלתי: "אז לא יהיה עיקול? הכל הוסדר?"
עדי(מוקד): "כן, אין בעיה, רק תצטרך לשלם 57.90 עמלת גבייה" (או סכום דומה מאוד, לא פחות מהסכום שנקבתי)
אני:"אבל לא השתנה כלום, זה בדיוק אותו הכרטיס שנתתי קודם"
מוקדנית:"זה לא משנה"
אני:"למה?"
מוקדנית ממשיכה לחזור על אותם משפטים חסרי אנושיות וחשיבה אישית, כמו רובוט של סלקום.

אני כרגע בהלם, פשוט לא מבין מאיפה בא החיוב המונפץ הזה? איך חברה יכולה להמציא חיוב מהאויר שכמעט ומכפיל את החיוב החודשי שלי על כלום. ממש ממש לא מבין מה קרה פה.

סלקום כמו סלקום בשלה, ואני נותרתי מתוסכלף כועס ומרגיש מרומה.
לעולם אף אחד לא הבהיר לי שאצטרך לשלם סכום כזה או אחר בסיטואציה ההויה הזו.

מחפש אלטרנטיבה כעת.. כל מה שרציתי זה חברת סלולר שלא תנסה לרמות ולקחת את הכסף שלי בכח ללא סיבה. זאת באמת בקשה מוגזמת?
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף שלי שנגנב במרמה ללא סיבה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה