פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מכשיר משומש בסניף מרכזי של החברה במקום מכשיר חדש. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל הנוגעים בדבר שלום רב, שמי דביר, חייל בשירות קרבי.
בחודש אפריל 2013 רכשתי מכשיר אייפון 5 מחברת סלקום בפתח תקווה, ובנוסף לכך ניידתי את הקו שלי אליהם.
החלטתי לרכוש את המכשיר ישירות מהחברה כי ידוע שיש כל מיני קומבינות בחנויות הפרטיות.
קניתי את המכשיר בסכום של 4,000 ש״ח (במקום 3,300 בחנות פרטית) אבל הייתי מוכן לספוג את ההפרש כדי לא להידפק, כי הרי אין יותר אמין מלקנות ישר מהחברה.
לקראת תחילת השימוש במכשיר החלו להם בעיות קליטה, שמע וכו׳
אך לפני מספר ימים אני מוצא בתוך הטלפון הקלטות של שירים שמוקלטים על ידי נערה וזה של חודש נובמבר 2012.
שוב אני מדגיש שקניתי מכשיר חדש ! באפריל 2013.
מה שהרגיז אותי זה שגם בחברות הגדולות כבר אין אמון וגם עליהן כבר לא ניתן לסמוך.
אבקש מכם בכל לשון של בקשה לטפל במקרה הזה בצורה מיידית כי זה לא נתפס שלקוח ישלם על מכשיר משומש, מחיר של חדש.
מצפה לתושבה מכם, בתודה דביר סעודיין.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה