פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה מוצדק על חב' סלקום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
מכשיר בן 20 חודשים דגם LG P970 Optimus Black
עדיין באחריות מלאה(משולם ביטוח חודש בחודשו)שהחיבור ללווין כדי להנות מתוכנת הניווט לא מסתכרן יותר - נשלח לתיקון אשר מתועד 7 פעמים ברצף ועדיין לא הצליחו לתקן את הבעיה והסיבה שקיבלתי היא:
שהיצרן והיבואן של LG גילה כי הבעיה ברכיב ולא ניתן לתקנה.
עדיין משלם לסלקום 88 ש"ח בחודש נשארו 15 תשלומים בגינו,ואף אחד מסלקום לא חושב שהבעיה היא שלהם ולא שלי!אני רכשתי מכשיר חדש דור שלישי שבפועל חזר להיות דור 2 ואף אחד לא נותן את הדין.
יש לציין כי אני לא מתכוון לוותר להם על עוגמת הנפש, המכשיר כרגע לא בשימוש מכוון שבלי אופציית הניווט הוא לא רלוונטי.
לאחר שיחה אחרונה עם נציג מאתמול במקום להזדהות עימי ועם הבעיה הם ניסו לשדרג אותי לאייפון 5 ושאני כמובן ימשיך לשלם בעבור המכשיר התקול.
זה חוצפה ממדרגה ראשונה ואין לי שום בעיה להגיע איתם לטביעות קטנות בבית המשפט וכי אני בטוח שהצדק יעשה.
תודה על טיפולכם באתר תלונה, אני תקווה שהסיפור הזה יגמר על הצד הטוב ביותר.
בברכה, טובי גיל
שידרגתי נדפקתי סוג הנזק :
טיפול מיידי ושסלקום יקחו אחריות על הנעשה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה