פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום מיידי עבור מכשיר הסלולר נושא התלונה:
גולדמן איגור שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח של סלקום ורכשתי מהם אייפון 4.לפני כשנה עברתי לחברת גולן טלקום?‎.כרטיס האשראי שלי בוטל לפני 4 חודשים,וכתוצאה מכך לא בוצעו תשלומים לחברת סלקום עבור מכשיר האייפון,בשבוע שעבר קיבלתי מסלקום התרעה אחרונה,לגבי החזרי חיוב,אך לא קיבלתי התרעה רישונה.הם צירפו בחשבון 22.43 ₪ בגין הפרשי ריבית והצמדה,269 ₪ בגין עלות טיפול משפטי.הם לא שלחו לי חשבון,ואני לא יודע כמה שילמתי עד עכשיו וכמה נשאר.הם סחטים אותי"מבלי לגרוע מהאמור לעיל ולפנים משורת הדין,הסכימה מרשתי לאפשר לך לשוב ולהתחבר לרשת סלקום תוך ביצוע פריסה מחודשת של החוב".אני לא רוצה לשוב לסלקום.החברה מתעקשים לגבות ממני את התשלום בפרעות מיידי
כספי סוג הנזק :
הורדת התשלומים בהוראת קבע פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה