פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שיחות מחו"ל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום 17/07/13 בשעה 18.24 התקשרתי לסלקום , *123, ודרכו הגעתי לסלקום חו"ל, וביצעתי דרך מענה הקולי את הפעולות הנדרשות כדי ליישם שירות שיחות מוזל "סלקום חו"ל". במענה הקולי הפנו אותי ללחוץ על ספרה מסוימת אם ברצוני לבחור להירשם לתוכנית. כך עשיתי . השירות הסתיים לאחר שלחצתי על הספרה . למחרת בבוקר טסתי לחו"ל, ברצלונה. יומיים אחרי שחזרתי שלחו לי מסרון כדי ליצור איתם קשר. בשיחה הודיעו לי כי יש לי חריגה של סכום, שיחות מחו"ל התקיימו ללא תוכנית מוזלת. ביקשתי הסבר מדוע מענה הקולי שביצעתי לא תופס. מאחר ולא קיבלתי תשובה מספקת ביקשתי ליצור קשר עם האחראי. הובטח לי שיחזרו אלי תוך 24 שעות אך לא חזרו. שיחות ללא תוצאות כאלה התקיימו מספר פעמים במשך 3 ימים. בסוף ב 14/08/13 בבוקר הלכתי לסניף החברה. שם שוחחתי עם פקידה ועם אחד האחראים.טענתם היתה כי אני דיברתי עם תקליט, ולא עם בן אדם, והיה עלי ךוודא שהתוכנית הותקנה. וכיצד? להתקשר לחברה ולדבר עם פקיד.
ציינתי כי במענה הקולי בכל הפרסום אין ולא היתה כל מידע או התרעה על כך שעל הלקוח לוודא את זה. אני בתומי הבנתי שאם לחצתי לבחור עבור תוכנית מסוימת במקש שנאמר לי במענה הקולי, הדבר כבר מיושם. האחראי הבטיח שיברר את הנושא עם המנהל ויחזור אלי עד השעה 14.00 אותו היום. אך דבר לא קרה. היום 15/08/13 בשעה 17.30 לערך קיבלתי פנייה מהמנהל. (ראמזי שמו) אך לטענה שלי "מדוע חברת סלקום מאפשרת ללקוחות שלו לבצע פעולות כמו "חו"ל מוזל" דרך מענה קולי, אך לא לוקחת על עצמה אחריות כלשהי אם הדבר לא מתבצע כלל?" לא קיבלתי תבושה מספקת הוא אמר לי שזה לא מתבצע דרך מענה קולי והיה עלי ליצור קשר עם פקיד. הוא טען שנשלח אלי מסרון בשעות הצהרים ביום 17/08/13 בו הציעו לי לבחור בתוכנית חו"ל מוזל, ואני לא נעניתי. הבהרתי שאת בחירת התוכנית אני יזמתי בעצמי בשעה 18.24 עוד באותו היום, וזה לא קשור לכל מיני הודעות פרסומת שאני מקבלת כל יום. שאלתי היכן אחראיות החברה, והאם עלי לשאת בכל התוצאות ועני לי שכן. עלי לציין כי הסכום הגיע ליותר מאלף שקלים, וזה סכום שאני מוציאה בדרך כלל כמעט עבור שנה שלמה של השיחות שלי.
הוא הודיע לי כי הסכום ירד לי מהחשבון בבת אחת.
לי נראה מאוד לא נכון ולא הוגן הפעלת מענה קולי בדרך זאת ולהתנער מאחריות ולהטיל את כל ההוצאות על הלקוח.
אבקש את חוות דעתכם ועזרתכם בנושא, תודה.
כספי סוג הנזק :
התאמת התאריף לתאריף "חו"ל מוזל", כפי שביקשתי לבצע מהתחלה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה