פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת מידע פירסומי ללא אישורי\ יחס מזלזל של מוחמד זוהה ואיתי נושא התלונה:
לוי שחר ומור שם/כינוי:
‏יום שני ‏29 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
מיזה זמן לאחר הניוד שלי לחברת סלקום אני מקבל הודעות פרסומת ללא אישורי והסכמתי.
לאחר זמן קצר יצרתי קשר עם החברה וביקשתי לא לקבל יותר הודעות ובכלל שום תקשרות פרסומית דרך החברה.
דבר שלא קרה בפועל וחברת סלקום שלחה לי הודעות פרסומת.
שפניתי לסל'קום לאחר שהשאתי קולבק וחיכתי מעל 40 דקות בשירות .
חזרה אליי נציגה חוצפנית בשם זוהה שביקשתי מימנה העברה לשיחת מנהל כי לא הסכמנו על המשך השיחה היא מסרה לי שאין בעיה ומנהל יחזור אליי עד 48 ואף אחד לא חזר.
אתמול 19/08/13 שוחחתי עם נופר מהצאט שעדכנה אותי שמנהל לא חזר אליי כי זוהה תיעדה שהיא לא מעבירה את השיחה למנהל .
שזה מסר שגוי ושיקרי . נופר מסרה לי שמנהל יקשיב לשיחה ויחזור אליי עד 3 שעות ויספק תשובות על מה שזוהה עשתה לאחר הקשבת שיחה ופיצוי לגבי שליחת דואר פירסומי.
אף אחד לא חזר
יצרתי שוב קשר בצאט בשעה 4 וחצי ונציגה בשם רוני מסרה לי שיחזרו אליי עד השעה 19:00 אף אחד לא חזר למעט הודעת SMS שנמסר לי שיחזרו עליי היום עד השעה 14:00 וכמובן הם לא חזרו .
יצרתי קשר שוב הפעם איתי על הצאט לאחר שיחה ארוכה שהוא אומר לי שיחזור אליי מנהל במהלך היום ולא האיתי מוכן לקבל זאת
הוא אמר שהוא יזרז את זה ושאל אותי האם יש דבר נוסף שהוא יכול לעשות. אמרתי שכן והתחלתי לתחקר את כרטיס הלקוח שלי
לוצרכי להמשך טיפול.
הנציג כול שניה ניסה להוריד אותי מהקו עם לקח לי קצת זמן לענות .
שהוא ראה שאני מגיב בזמן.
הוא פשוט ניתק לי את הצאט בפנים בטענה חד צדדית שאין אפשרות לשוחח . בזמן ששאלתי אותו מתי יצרתי קשר לפי התיעוד שלהם באחת מפניונתי . בנוסף איתי שיקר שנשאל האם יש להם דף פייסבוק והוא טען שלא , עכשיו ראיתי שאכן יש להם פייסבוק.
לאחר מיכן חזר מוחמד לטענתו מנהל במוקד הטכני . בזמן שביקשתי לשוחח עם מנהל פניות הציבור . מוחמד לא נתן לי לדבר רק התפרץ לדברי ולא נישה להבין את ריגשותיי.
בנוסף לזה מוחמד לא באמת נתן תשובות מדויקות התבלבל עם עצמו ולא סיים משפט באופן מאלה כי הוא לא ידע על מה הוא עונה.
ביקשתי מנהל פניות באוטפן מידי לאחר ששלחתי פקס בעבר והוא לא נענה ע"י פניות הצביור אך מוחמד ניסה לנפנף אותי בטענה שעוד יחזרו אליי.
ביקשתי ממוחמד מידע עבור חשבוני הוא נתן לי תשובה אחת שהיא שם הנציגה זוהה ואז בהחלטה חד צדדית ניתק לי את השיחה בפרצוף
כמו הנציג איתי מהצאט( דרך עגב מוחמד הסכים איתי בתחילת השיחה שזה לא תקין לננתק בפנים).
ועשה את זה בעצמו
בחיים שלי לא קיבלתי יחס כזה משום חברה בחיים .
שקרים התחצפויות מידע כוזב ניתוק בפנים וכמובן שליחת דואר פירסומי בניגוד לחוק.
אני דורש הסבר ובמקביל הגיש תלונה ואשכול מעבר לטיפול משפטי
אני דורש פיצויי ריגשי וכספי על כול הדברים שהועלו פה
בזבוז זמן עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם כספי, וריגשי על כול הנעשה מכתב התנצלות רישימי שיפרוסם לכול הלקוחות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה