|
|
|
|
|
|
אי עמידה בהתחייבותהחברה+חיוב יתר |
נושא התלונה: |
יום שלישי 02 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עם תום שיחרורי מצהל לאחר שירות ארוך פנתה אלי נציגת שירות בשם מילי מחברת סלקום והציעה לי חבילת שירות , הנציגה אף השאירה לי את מספר הטלפון האישי שלה על מנת שאצור קשר עם מסירת המכשיר הקיים ברשותי
בשיחה התחייבה הנציגה כי לא אחוייב על כרטיס ה SIM
בפועל עם תחילת החיובים נוכחתי כי חוייבתי על קבלת הכרטיס .כל נסיונותי ליצור קשר עם אותה נציגת שירות -כולל השארת הודעות המערכת המסרים של החברה ללא כל מענה
ציגים שענו לטלפון -הבטיחו כי יחזרו אלי תוך 72 שעות -גם זה לא קרה
בשיחה עם נציג מכירות בשם אוהב -נמסר לי שהחליט לזכות אותי רק "שכח" לציין שמדובר בזיכוי של 50% בלבד שגם לא שולם עד ליום כתיבת המכתב
לפני כשבועיים היקרתי בסניף סלקום בפתח תקווה -ביקשתי להשמיע את ההקלטה של השיחה גם שם הבטיחו לחזור תוך 72 שעות ......(שם האחראית -שגית ומנהל המשמרת )
אני רואה בהתנהלות החברה ונציגה זילזול ווחוסר כבוד בסיסי-הבטחתם תקיימו אחרת תוכיחו שלא הבטחתם
כך לא נותנים שירות
אמרתי לנציגת השירות -תרויחו 50 ש"ח ותפסידו לקוח -וכך אעשה בהזדמנות הראשונה שתהיה לי
בכבוד רב
יורם שבתאי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|