פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרה בוטה של חוק הגנת הצרכן , כולל הפרה של חזרה ללקוח עד 3 שעות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
היה לי חוב בחברת סלקום מכיוון שהבנק החזיר הרשאה לחיוב חשבון, לכן החברה על דעת עצמה ללא הסכמתי בכתב או בעל פה או באישור SMS חוזר , העבירה אותי למסלול טוקמן ממסלול UNLIMITED , כמו כן בתאריך 9.9.2013 אחרי שיחה עם 2 מוקדים בחברה , מוקד כספים שיצרתי איתו קשר בשעה 11.26 בבוקר , למרות שהתקליט שלהם אמר שבערך זמן ההמתנה 5 דקות ושמקומי בתור נשמר , לא חזר אלי עד שעה 15:47 , כשהתקשרתי שוב כדי לבקש טופס הרשאת חשבון ולשאול האם ניתן לשלם חוב בדואר והמתנתי עוד מס' דקות למענה ולא ויתרתי , התגובה היתה שלא מוכנים לאפשר לי הרשאת חשבון חליפית ושמבחינתם אני יכול לעזוב את החברה וזאת אחרי שעברתי אליהם מחברה מתחרה ( פלאפון ) , התגובה על פי הנציגה היתה אחרי התיעצות מנהל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חזרה למסלול UNLIMITED , אפשרות חיוב באמצעות הרשאה לחיוב חשבון פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה