פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תוכנית חיוב על ציוד נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אמי התניידה מסלקום לחברת 012 מובייל ובעקבות בלבול החמיצה חודש תשלום על ציוד (מכשיר אייפון).
סלקום החליטו להעביר כל היתרה לגבייה, לשנות תוכנית חיוב ולהוסיף שכר טרחת עורך דין, כל זאת ללא כל הודעה מוקדמת בכתב הנדרשת כחוק ובכתב גם לפי החוזה שלהם.
במוקד השירות והגבייה (שזמן ההמתנה לא מאפשר להשיגו כמעט אף פעם) מסבירים כל פעם בלשון אחרת, מציגים הסדר תשלומים שונה ולא מוכנים להעביר להציג בכיר.
אגב, משום מה לא הוצג לאמי כל חוזה ההתקשרות והיא אינה חתומה על כל נספחי התנאים.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה