פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נוראי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לא יאומן!!! עברתי לסלקום רק לפני שבועיים וכבר התחילו הבעיות, קיבלתי אתמול את החשבונית החודשית והחיוב היה שונה בצורה משמעותית ממה שסוכם,התקשרתי מיד לסלקום ב17.40 ונאמר לי שזמן ההמתנה המשוער 15 דקות, החלטתי לחכות כאשר כול דקה הותרדתי על ידי מענה שבאפשרותי לשמור את התור והם יחזרו אלי בתורי, אחרי 25 דקות נשברתי ובצעתי את אפרות החזרה,ב19.30 חזרו אלי סוף סוף אך לרוע המזל זה היתה הודעה שמספרת על שעות הפעילות ושהמקוד סגור,למחרת בבוקר שוב ניסיתי להתקשר לשרות הלקוחות ושוב לאחר המתנה ארוכה שוב בצעתי את שמירת התור והמתנתי שיחזרו אלי, לאחר למעלה משעתיים חזרה אלי נציגה,הסברתי לה את הבעיה והיא אמרה לי להמתין רגע והשיחה נותקה,כמובן שלא חזרו אלי, לאחר מכן שוב התקשרתי ושוב התהליך הלא נגמר,ללא בררה עדיין מחכה שנציג יועיל בטובו לחזור אלי
זלזול סוג הנזק :
יחס פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה