פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיבורית ללא מטען נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי מכשיר מסוג סמסונג 410,בנוסף הזמנתי גם דיבורית לרכב וכשזו הגיעה התברר לי שהדיבורית מגיעה ללא הטענה.מסתבר שאת המטען לרכב יש לרכוש בנפרד במרכזי השירות של סלקום.למרות שהדבר לא מקובל עלי קיבלתי את רוע הגזירה והלכתי למרכז השירות שנמצא ברחובות ,שם בדוכן האביזרים נאמר לי שאזל המוצר שאלתי על מחירו של המטען ונאמר לי שזה בסביבות ה40 ש"ח בלבד.לאחר כשבוע חיידתי ל*123 ושאלתי היאם המוצר הגיע לאחת מחנויות סלקום. נאמר לי שניתן לרכוש את המוצר ברשת דינמיקה כאשר עלות המוצר הוא 100 ש"ח. שאלתי לפשר הפערים במחירים ונאמר לי שהיא לא יודעת על זה דבר ברצוני לשאול כמה שאלות:
1.למה אני צריבה לרכוש מטען לדיבורית לרכב כשבכל הדיבוריות השל כל המכשירים לא נהוג כך?
2.מדוע לא פירסמתם את העובדה הזו במקום כל שהוא,לדוגמא:אתר האינטרנט,קטלוגים,מרכזי שירות וכו'?
3.מדוע לא ניתן להשיג את המוצר בסניפים של סלקום?המחסור גורם-כמו שזה נראה- לרווחים של המשווקים המורשים על גב הלקוחות.
4. איך ייתכן שבמרכז שרות נאמר לי מחיר אחד ובטלפון אומרים משהו שונה לחלוטין?
זה מצער שבמקום שסלקום תדאג לטובתם של הלקוחות היא רק מקשה ומטעה

עוגמת נפש סוג הנזק :
פרסמו את האמת על המוצרים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' מנשורי בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה