פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עידכון תעריפים ב25% נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפי החוק החברות הסלולר יכולים לעדכן תעריפים עד ל5% בחצי שנה.
בסלקום העלו תעריפים ב25% ב1/1/2006 ו ב17/3/2006 אוד פעם מ49 אג. עד ל 51.5 אג.
כמה פעמים התקשרתי לשרות לקוחות לגבי עידכון תעריפים הזה לא חוקי וביקשתי פיצוי אבל תמיד הם אמרו שככה זה לכולם וזהו.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר,פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר יופה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה