פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חויב שגוי והתעלמות מבקשות חוזרות ונשנות לטפל בבעיה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
מאת: ***** ******
מנוי: ***************

משפחת סלקום שלום רב,
זאת לא הפעם הראשונה שמופיע לי חיוב שלא צריך להיות בחשבונית.
הפעם מדובר בחיוב על תיקון מכשיר בחודש יוני, למרות שיש לי ביטוח דרך המסלול העסקי, ובעיקר לאור העובדה שנאמר לי שהטיפול לא יעלה כסף, כאשר ידאתי זאת בעת מתן המכשיר לתיקון.

קורה שיש חיוב שגוי, זה לא נורא.
מה שכן נורא הוא ששוב אני צריך לעבור מסכת תלאות ועצבים על מנת לפתור את הבעיה. אני אומר שוב כי בפעם הקודמת לקח כמה חודשים(!!!) עד שזיכו אותי, וזה היה רק אחרי שהגעתי לדבר ישירות עם המנהל האיזורי, כי אף אחד לפני זה לא עשה שום דבר.

תמצית האירועים:
1. פניתי לשירות הלקוחות, הם לא הסכימוו לטפל בי כי אני במסלול עסקי, ולא התייחסו כלל לבקשתי.
2. פניתי לנציגה של המסלול העסקי. היא הבטיחה לטפל, אך לא קרה כלום.
3. פניתי לפניות הציבור, וענו לי תשובה פורמלית, בלי להתייחס לתלונה הספציפית, שעליי לפנות לנציג המסלול העסקי.
4. פניתי שוב לנציגה העסקית ששוב הבטיחה לבדוק מה קורה עם זה ושוב כלום לא קרה. כלומר בשום שלב לא יצר איתי קשר שום נציג שהתייחס לבעיה באיזשהו אופן, בטח שלא הציעו איזשהו פתרון.
5. לאחר פניות חוזרות לנותני השירות השונים, ללא הצלחה, פניתי שוב לשירות הלקוחות, הפעם נפלתי על מוקדנית נחמדה שהביעה רצון לנסות לפתור את הבעיה. יכול להיות שזה בזכות העובדה שמראש אמרתי לה שהתשובה "תפנה לנציג העסקי" לא תתקבל. זה אמנם דרש המתנה ארוכה, אבל לבסוף הנציגה העלתה את המנהלת ולאחר שהובהר למנהלת מה הבעיה, היא אישרה מיד את ביטול החיוב.
אמנם עוד לא ראיתי בעיניים את הזיכוי, אבל אני אופטימי.

--> עד כאן מכתבי לפניות הציבור של סלקום, אשר מעולם לא נענה.
וכעת לעדכון - עבר כחודש, יש חשבונית חדשה. אין זיכוי. אין תגובה מפניות הציבור. אין תגובה מנציגי המסלול העסקי.

כספי סוג הנזק :
לפחות הזיכוי האמור. אבל איזושהי התייחסות לנושא תהיה חידוש מרענן פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה